حافظان نوجوان و قاری بین‌المللی قرآن تجلیل شدند

در جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه ۱۰ شهرداری، از خواهران نوجوان حافظ کل قرآن مجید و قاریان بین‌المللی ساکن در این منطقه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایمنا، همزمان با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن در حاشیه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه ۱۰ شهرداری که با حضور احمد شریعتی، محمدرضا فلاح و علی صالحی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و داوود بحیرایی مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برگزار شد، از حدیث و ثنا نظری خواهران حافظ کل قرآن مجید و عباس مسعودی قاری بین‌المللی قرآن کریم تجلیل شد.

در این مراسم، اعضای شورای اسلامی شهر ضمن تبیین ضرورت تشویق و تقدیر از چهره‌های فعال قرآنی به‌ویژه نوجوانان در عصر حاضر، بر توجه ویژه شورای اسلامی شهر به مباحث قرآنی و ترویج و توسعه کمی و کیفی آن تاکید کردند.

حافظان نوجوان و قاری بین‌المللی قرآن تجلیل شدند

«حدیث نظری» حافظ کل قرآن مجید، شهروند اصفهان و ساکن منطقه ۱۰ شهرداری است که در سه سالگی کل قرآن کریم را حفظ کرده است. حدیث با کمک مادرش و از طریق گوش کردن به قرائت قرآن توانسته است سوره‌های قرآن کریم را حفظ کند، اما ثنا که هم‌اکنون هفت ساله است به صورت خودآموز و بدون معلم و مربی موفق شده است در سه سالگی کتاب قرآن و نهج‌البلاغه را حفظ کند.

عباس مسعودی نیز از قاریان بین‌المللی و از شهروندان اصفهان و ساکن منطقه ۱۰ شهرداری است که توانسته است رتبه‌های مختلف ملی و بین‌المللی را در رشته قرائت کسب کند.

حافظان نوجوان و قاری بین‌المللی قرآن تجلیل شدند

کد خبر 655414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.