مسائل و دغدغه‌های شهر را روی میز استان دنبال می‌کنیم

استاندار اصفهان گفت: پروژه‌هایی مانند قطار شهری، شهر هوشمند، اقتصاد دانش بنیان و رویدادهای بین المللی در حوزه گردشگری، مباحث آلودگی هوا که دغدغه استان است نیازمند هماهنگی در سطوح ملی، استانی و شهری دارد که می‌توان با تقویت ارتباط و همکاری موثر این موارد را در سطح ملی تا حصول نتیجه دنبال کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، بعدازظهر امروز بیست و هشتم فروردین ماه نشست هم‌اندیشی استاندار اصفهان و معاونین استاندار با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری اصفهان برگزار شد.

سیدرضا مرتضوی در حاشیه این نشست اظهار کرد: در ادامه نشست‌هایی که در ماه مبارک رمضان با اقشار مختلف در نظر گرفته بودیم و با توجه به مسائل و مشکلات متعددی که در مباحث مدیریت شهری اصفهان وجود دارد و معضلاتی که برخی از حوزه‌های عملکردی را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ نشست هم‌اندیشی با مدیران شهری و اعضای شورای شهر اصفهان برنامه ریزی و برگزار شد.

وی افزود: این نشست صمیمانه همراه با نکات ارزشمند اعضا بود که ۳۰ بند از دغدغه‌های مطرح شده به عنوان دستورکار در نشست تشریح شد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: درصدد هستیم در راستای خدمت‌رسانی بهتر و مناسب‌تر به مردم شهر، فرایندهای مورد نظر تعریف شود تا تجلی هماهنگی و صمیمیت برای به ثمر رساندن تلاش مدیریت شهری را به انتها برسانیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد با جلسات مستمری که در آینده و با حضور مدیران کل دستگاه‌های استان و مدیریت شهری برگزار می‌شود؛ مسائل و دغدغه‌های شهر را روی میز استان دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: در نهایت با هم‌اندیشی، هم افزایی و هماهنگی‌های انجام شده می‌توانیم برای به دست آوردن پشتیبانی‌های سطح ملی قدم‌های مؤثری را برداریم.

مرتضوی ادامه داد: پروژه‌هایی مانند قطار شهری، شهر هوشمند، اقتصاد دانش بنیان و رویدادهای بین المللی در حوزه گردشگری، مباحث آلودگی هوا که دغدغه استان است نیازمند هماهنگی در سطوح ملی، استانی و شهری دارد که می‌توان با تقویت ارتباط و همکاری مؤثر این موارد را در سطح ملی تا حصول نتیجه دنبال کرد.

استاندار اصفهان ابراز آمادگی کرد تا طرح‌ها و نظرات مدیران شهری و اعضای شورای شهر اصفهان را برای پیشبرد اهداف در نظر بگیرد و استفاده مستمر از تجربیات و نظرات اعضا را منوط به ارائه طرح‌های تخصصی و کارشناسی شده به مدیریت استان دانست.

وی همچنین در خصوص میزبانی اصفهان از جایزه مصطفی، خاطرنشان کرد: با برگزاری رویدادهای بین المللی مانند جایزه مصطفی می‌توانیم در دو حوزه علمی و گردشگری در سطح بین المللی اصفهان را معرفی و از ظرفیت‌های موجود بهره مند شویم.

کد خبر 655381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.