شبی‌که ورزشگاه نقش‌جهان بیش از ۶۵هزار نفر به‌خود دید

باشگاه سپاهان با صدور پیامی از حمایت مثال‌زدنی هواداران در دیدار این تیم با مس رفسنجان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حضور چشم‌گیر هواداران خود و در شب تاریخی ورزشگاه نقش‌جهان توانست تیم مس رفسنجان را شکست دهد. به‌همین مناسبت باشگاه سپاهان با ارسال پیامی از هواداران و دست‌اندرکاران این دیدار تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

" در پی فراخوان گسترده طلایی‌دلان برای حضور در ورزشگاه نقش‌جهان جهت حمایت از تیم محبوب خود در مصاف حساس با مس رفسنجان و با حمایت ویژه حامیان باشگاه جهت رایگان نمودن بلیت مسابقه، بیش از ۶۵ هزار هوادار سپاهانی از نزدیک تماشاگر دیدار و حامی تیم سپاهان بوده و صحنه‌هایی شگفت انگیز و تاریخی آفریدند.

اکنون بر خود لازم می‌دانیم از تمامی طلایی‌دلان که با صبر و بردباری و با احساس وظیفه هواداری، این اتفاق ویژه را رقم زده و تیم را تا موفقیت حمایت کردند تشکر کرده و بار دیگر وظیفه خود را مبنی‌بر تامین زمینه رضایت و خرسندی هواداران سپاهان و مردم شریف اصفهان به خود متذکر شویم.

در پایان از زحمات شورای تامین استان، نیروی انتظامی، اعضای کانون هواداران، مدیریت و پرسنل خدوم ورزشگاه نقش‌جهان و کلیه دست‌اندرکاران که با تلاش شبانه روزی و تعهد مثال زدنی شرایط را برای برگزاری باشکوه این دیدار فراهم نمودند، تقدیر و تشکر می‌کنیم."

کد خبر 655333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.