بررسی ۱۶ پرونده در نخستین کمیته نظارتی شورا در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در نخستین جلسه از کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر به ۱۶ پرونده از درخواست‌های مردمی شامل درخواست مساعدت در حوزه شهرسازی، املاک و خدمات شهری رسیدگی شد.

به گزارش ایمنا، علی‌اکبر رسالت اظهار کرد: نخستین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه به ۱۶ پرونده از درخواست‌های مردمی شامل درخواست مساعدت در حوزه شهرسازی، املاک و خدمات شهری رسیدگی شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان به‌منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم به صورت ماهانه در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تشکیل می‌شود و شهروندان می‌توانند برای ارائه درخواست‌های خود در کمیته نظارتی در سایت www.shoramgn.isfahan.ir ثبت نام کنند.

وی افزود: تمام فعالیت‌ها و اقدامات مدیریت شهری در راستای تکریم ارباب‌رجوع و مردم است و این مجموعه خود را در برابر شهروندان مسئول و پاسخگو می‌داند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برنامه‌های ملاقات مردمی این منطقه با شهروندان با هدف رفع مشکلات مردم و رضایت آنان در روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود، گفت: پاسخگو بودن در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و در چهارچوب قانون خدمتگزاری به شهروندان از اولویت‌های اساسی فعالیت‌های شهرداری در منطقه ۱۲ است.

رسالت تاکید کرد: شهروندان نیز می‌توانند به‌منظور رسیدگی به درخواست‌ها، مسائل و دریافت راهنمایی به میز خدمت منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 655314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.