بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح دکتر آشتیانی تا پایان خرداد ۱۴۰۲

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به اینکه عملیات اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح دکتر آشتیانی از اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شده است، گفت: این پروژه تاکنون ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان خردادماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح مرحوم سعید کاظمی‌آشتیانی اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان دارای طول ۱۴۰۰ متری شامل ۸۴ عدد شمع بتنی درجاریز، ۱۶ ستون و دو عرشه ۲۶۵ متری به عرض هر کدام ۱۱ متر در محور شرقی-غربی است که در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در محور بلوار فرزانگان به سمت شرق، ترافیک بسیار سنگینی وجود داشت، افزود: تلاقی خودروهای سواری که از زینبیه و خیابان آیت‌الله غفاری به سمت حبیب‌آباد در حرکت بودند، با خودروهای سنگین که از سمت غرب (بلوار فرزانگان) به سمت شرق (بلوار تابان) حرکت می‌کردند، منجر به ایجاد ترافیک سنگینی در این محور می‌شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به اینکه عملیات اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح دکتر آشتیانی از اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده است، تصریح کرد: این پروژه ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۰ درصد از آن شامل نیوجرسی‌ها، قرنیزها و نرده‌ها باقی‌مانده است.

وی از بتون‌ریزی کامل این پل و آسفالت رمپ‌ها خبر داد و گفت: تنها آسفالت عرشه‌ها باقی‌مانده است و این پروژه تا پایان خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کشاورزراد خاطرنشان کرد: در پروژه تقاطع غیرهمسطح دکتر آشتیانی، تعداد ۱۰ دکل فشار قوی برق وجود داشت که باید این دکل‌ها را از بین دو پل عبور می‌دادیم، این در حالی بود که محدودیت‌هایی برای قطعی برق وجود داشت که با همکاری شرکت برق منطقه‌ای انجام شد.

کد خبر 655270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.