رفع مشکلات ترافیکی مبارکه با احداث پروژه شهید بابایی

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: پروژه شهید بابایی به‌عنوان بخشی از رینگ ترافیکی شرقی این شهر با قوت در حال احداث است و با تکمیل آن، بسیاری از مشکلات در حوزه ترافیک و توسعه معابر شهری رفع می‌شود.

عبدالله وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارندگی‌های پاییز و زمستان سال گذشته تأثیر زیادی در روند اجرای پروژه شهید بابایی داشت و در صورتی که وضعیت هوا مساعد بود، همزمان با دهه فجر تکمیل شده بود.

وی با اشاره به افتتاح پنج پروژه مهم در شهر مبارکه افزود: یکی از این پروژه‌ها، پروژه شهید بابایی به‌عنوان بخشی از رینگ ترافیکی شرقی این شهر از نظر جغرافیایی در موقعیتی قرار گرفته است که بسیاری از نقاط ارتباطی شهر را به یکدیگر وصل می‌کند و مشکلات ترافیکی شهر را رفع خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه تصریح کرد: پروژه شهید بابایی چندین سال دغدغه اصلی مسئولان شهری مبارکه بود اما برای اجرا، آزادسازی املاک واقع در این طرح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار متر زمین برای اجرای این پروژه آزادسازی شد، خاطرنشان کرد: آزادسازی املاک یکی از اقدامات سخت و زمان‌بر در اجرای این پروژه و دیگر پروژه‌های عمرانی محسوب می‌شود که با پیگیری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مذاکره با معتمدان و بزرگان شهر انجام شد.

وکیلی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه برای انجام هر کار کوچکی دغدغه و رضایت مردم را مورد توجه قرار می‌دهند، گفت: شورای ششم این شهر یک شورای منسجم برای پیگیری امور مردم است و اعضا به‌دنبال کسب رضایت شهروندان هستند.

کد خبر 655262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.