توزیع ۸۰۰ بسته مواد غذایی بین دانش‌آموزان نیازمند بخش باغبهادران

جانشین فرمانده سپاه شهرستان لنجان گفت: اولین مرحله کمک مومنانه در سال ۱۴۰۲ با هدف حمایت از خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند بخش باغبهادران با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان، حوزه بسیج شهید فهمیده و آموزش و پرورش بخش باغبهادران کلید خورد.

سرهنگ مهدی شیری در حاشیه توزیع اولین مرحله کمک مومنانه در سال ۱۴۰۲ در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز افراد آبرومندی هستند که در شرایط معیشتی نامناسب جامعه روزگار سختی را می‌گذرانند اما علی‌رغم نیازمند بودنشان، دست نیاز به‌سوی کسی دراز نمی‌کنند؛ بر همین اساس بسیج و سپاه در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب تلاش کرده است در مسیر کاهش مشکلات نیازمندان واقعی جامعه حرکت کند.

وی افزود: پس از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مؤمنانه طی سال‌های گذشته شاهد استقبال بی‌نظیر مردم ایران، ارگان‌ها و نهادهای مختلف با جاری شدن سیل مهربانی و عطوفت آنان برای کمک به همنوعان نیازمند خود بوده‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان لنجان تصریح کرد: اولین مرحله کمک مومنانه در سال ۱۴۰۲ با هدف حمایت از خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند بخش باغبهادران با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان، حوزه بسیج شهید فهمیده و آموزش و پرورش بخش باغبهادران کلید خورد.

وی اضافه کرد: در این مرحله شاهد توزیع ۸۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش هشت میلیارد و ۸۰۰ ریال بین دانش‌آموزان نیازمند بخش باغبهادران بودیم.

شیری تصریح کرد: اجرای اینگونه طرح‌ها به‌طور قطع ثمرات بسیاری را همچون ترویج روحیه ایثار و فداکاری در بین نسل جوان همچنین استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان، در راستای الگوسازی فعالیت‌های جهادی در بستر مدارس و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان شهرستان لنجان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم برگزاری رزمایش گسترده مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به فقرا و نیازمندان در شرایط کنونی خوش درخشیده‌اند و امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم دست‌های مهربانی که در جست‌وجوی فرصت برای کمک به همنوعان خود هستند، گرد هم آوریم تا شاهد کاهش آلام خانواده‌های نیازمند باشیم.

کد خبر 655179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.