۱۳۰ موسسه با ستاد هماهنگی امور خیریه مرتبط شده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی گفت: حدود ۱۳۰ موسسه خیریه با این ستاد مرتبط شده است و فعالیت‌های خود را با ثبت جامعه هدف، هماهنگ کردن نوع فعالیت‌ها و خدماتی که انجام می‌دهند و هم افزایی‌هایی که شکل می‌گیرد به پیش می‌برند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام محمد احمدزاده، امروز_ یک‌شنبه بیست و هفتم فروردین ماه_ در همایش ستاد هماهنگی امور خیریه، اظهار کرد: فعالیت ستاد هماهنگی امور خیریه مدتی است در سازمان اوقاف آغاز به کار کرده که در استان خراسان رضوی نیز این ستاد آثار و برکات فراوانی داشته است.

وی ادامه داد: حدود ۱۳۰ مؤسسه خیریه با این ستاد مرتبط شده است و فعالیت‌های خود را از ثبت جامعه هدف، هماهنگ کردن نوع فعالیت‌ها و خدماتی که انجام می‌دهند و هم‌افزایی‌ هایی که شکل می‌گیرد به پیش می‌برند، اینها اقدامات شایسته‌ای است که به برکت هم‌افزایی و هم‌گرایی مؤسسات خیریه و ستاد هماهنگی امور خیریه اتفاق می‌افتد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف مجوز هیچ مؤسسه خیریه را صادر نمی‌کند، اما نقش محوری در هماهنگی میان مؤسسات خیریه به عنوان بخش دارد.

احمدزاده اضافه کرد: جمعی از افراد غیر کارمند اوقاف به عنوان ستاد هماهنگی امور خیریه، روزانه در اداره اوقاف حضور دارند، موضوعات را پیگیری می‌کنند دعوت و هماهنگی میان مؤسسات انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در مدت فعالیت ستاد هماهنگی امور خیریه در استان انجام شده است، تاکید کرد: تهیه بسته‌های معیشتی و جهیزیه از اقداماتی است که تاکنون انجام شده و نشان از هماهنگی میان مؤسسات خیریه دارد.

احمدزاده نقش اوقاف را حاکمیتی و هماهنگ کننده دانست و گفت: هرگاه انگیزه، ایمان و حضور مردم در اجتماع وجود داشته باشد مشکلات بزرگی رفع خواهد شد و اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: از رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه بابت تشکیل این ستاد تشکر می‌کنم، در استان ستاد هماهنگی امور خیریه و در شهرستان‌ها شوراهای هماهنگی امور خیریه خدمت رسانی می‌کنند که فعالیت آنها جای قدردانی دارد.

کد خبر 655157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.