ماموریت رئیس‌جمهور به وزیر اقتصاد برای مدیریت بازار بورس

رئیس‌جمهور با بیان تاثیر بازار بورس بر سایر بازارها، بر مدیریت وزیر اقتصاد در راستای هماهنگ کردن همه بخش‌های مرتبط برای عملکرد صحیح این بازار تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیئت دولت، با اشاره به تصمیمات اخیر شورای عالی مسکن و نیز نزدیکی فصل جابه‌جایی‌ها، از وزیر مسکن خواست با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط، تدابیر لازم را برای تسهیل شرایط تأمین مسکن مورد نیاز مستأجران در نظر گیرد.

رئیس‌جمهور با اشاره به تأثیر بازار بورس بر سایر بازارها، بر مدیریت وزیر اقتصاد در هماهنگ کردن همه بخش‌های مرتبط برای عملکرد صحیح این بازار تاکید کرد.

آیت‌الله رئیسی در ابتدای این جلسه از حضور گسترده مردم در راهپیمایی باشکوه روز قدس قدردانی کرد و آن را نشانه همبستگی ملی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی دانست.

رئیس‌جمهور از خدمات و تلاش‌های سید مسعود میرکاظمی در سازمان برنامه و بودجه قدردانی کرد و مهم‌ترین اقدامات انجام شده در دوره مدیریت وی را تدوین بودجه انقباضی برای سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و پیشگیری از ناترازی‌ها و کسری بودجه با وجود مشکلات اقتصادی دانست.

آیت‌الله رئیسی ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور را هم مکلف کرد با تبیین دقیق و به‌موقع تصمیمات دولت و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، اقدامات لازم را به‌منظور پیشگیری از تشتت خبری در حوزه اقتصادی به عمل آورد.

وی با تجلیل از برگزاری موفق نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، بر لزوم اجرای برنامه‌های فراگیر و مؤثر در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در کشور تاکید کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 655140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.