پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت قبور در آرامستان سیرجان

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان با بیان اینکه مدیریت سازمان آرامستان‌ها بسیاری از پروژه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت را به نتیجه رساند و امید است ادامه تکمیل پروژه‌ها را در سال جاری شاهد باشیم، گفت: عملیات ساخت ۲۲۰۰ قطعه قبر از سال ۱۴۰۱ آغاز شده و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

تورج صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره برنامه‌های تدوین شده درازمدت و کوتاه مدت در حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری سیرجان اظهار کرد: سازمان مدیریت آرامستان‌ها در راستای این برنامه‌ها و توجه نداشتن کافی به آرامستان‌های شهر در سال‌های گذشته اقداماتی را آغاز کرده که تاکنون برخی اقدامات عملی شده است و بعضی دیگر نیز به‌زودی عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ با انتخاب مدیریت شهری جدید سیرجان، برنامه سازمان در دو بخش برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت جهت تسریع عملیات عمرانی و خدماتی در دستور کار قرار گرفت و این برنامه‌ها در حوزه معاونت خدمات شهری در سازمان‌های مختلف تدوین شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: سازمان آرامستان‌های شهرداری در حوزه سازمان‌ها دو بخش را مدنظر قرار داد که یک بخش حوزه ساخت‌وساز و بخش دیگر پروژه گلزار شهدا است. فاز نخست ارائه خدمات و رسیدگی به وضعیت قبور سال ۱۴۰۱ انجام و کار مطالعاتی پارکینگ ورودی از سمت شرق گلزار پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل شد و سال ۱۴۰۲ عملیاتی خواهد شد.

صادقی ادامه داد: تلاش داریم با توجه به مسافت زیاد تا آرامستان بهشت رضا (ع)، ابتدا مسائل خدماتی شهروندان مدنظر قرار دهیم تا فاز نخست سالن اجرای مراسم تکمیل شود.

وی تصریح کرد: سایبان انتظار جنب غسالخانه تکمیل و عملیات ساخت ۲۲۰۰ قطعه قبر سال ۱۴۰۱ آغاز شد و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، با توجه به اینکه ترافیک محور منتهی به آرامستان سنگین بود، کار مطالعات اتصال بلوار قائم به بهشت رضا (ع) در دستور کار حوزه معاونت امور زیربنایی قرار گرفت. ۵۰ درصد مطالعات آن انجام شده است و پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری این مطالعات تکمیل شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان اضافه کرد: بودجه مدنظر تأمین و عملیات اجرایی پروژه آغاز شده است تا تردد شهروندان به آرامستان تسریع و ایمن شود.

صادقی گفت: در سال جاری با توجه به تکمیل کار مطالعاتی راه‌ها و ساختمان اداری آرامستان، عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، ساختمان اداری به نحوی دیده شده است که تمام فرآیندهای اداری مورد نیاز شهروندان تأمین شود.

وی افزود: مدیریت سازمان آرامستان‌ها بسیاری از پروژه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت را به نتیجه رساند و امید است ادامه تکمیل پروژه‌ها را در سال جاری شاهد باشیم.

کد خبر 655135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.