طراحی رویکرد جدید سرمایه‌گذاری با ایجاد حساب ذخیره شهرداری تبریز

شهردار تبریز گفت: مدیریت شهری از دیدگاه و نظر تخصصی کارشناسان حوزه سرمایه‌گذاری استقبال می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در جلسه هیئت عالی سرمایه‌گذاری که با حضور اعضا و کارشناسان کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار برگزار شد با اشاره به نام‌گذاری شنبه‌های سرمایه‌گذاری در سال جاری، اظهار کرد: امسال شهرداری تبریز به صورت جدی و با رویکردی جدید به پروژه‌های سرمایه گذاری شهری ورود کرده است.

وی با بیان اینکه روش‌های جدید و به روز امروزه ضرورت سمت و سوی سرمایه‌گذاری است، افزود: شکل‌گیری سازمان سرمایه‌گذاری با تغییر رویکرد و توجه به امر تأمین مالی و بازار سرمایه به جای نگاه صرف در موضوع زمین و مشارکت از موضوعات مورد نظر است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: امسال با توجه ویژه شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری ظرفیت مالی جدید تحت عنوان حساب ذخیره سرمایه‌گذاری ایجاد شده است تا از این طریق با تجمیع سه درصد از درآمدهای شهرداری، ورود به سرمایه‌گذاری در حوزه بازار سرمایه و دیگر روش‌های نوین سرمایه‌گذاری فراهم شود.

هوشیار با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳، تصریح کرد: تحرک و تحول در حوزه سرمایه‌گذاری با ورود سرمایه‌گذاران امکان‌پذیر است. نگاه ما در برگزاری این همایش صرفاً مدیریت شهری نیست و فضا را برای اتاق بازرگانی، صنایع، منطقه آزاد و دیگر نهادهای دخیل آماده می‌کنیم.

وی گفت: باورمان بر این است که اگر سرمایه گذاری بخش خصوصی نباشد با وضعیت کنونی راه بجایی نخواهیم برد و تنها با اصلاح دیدگاه‌ها، رویکردها و رویدادهای جدید می‌توان ظرفیت‌های مناسبی برای تبریز و آینده آن ترسیم کرد.

کد خبر 655127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.