۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
دستگیری شرور شیشه‌ای در شرق تهران

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری شروری که اقدام به وارد کردن خسارت به ۹ دستگاه خودروی سواری و پنج باب منزل مسکونی در شرق تهران کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۳:۰۰ جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه امسال طی تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که فردی با عربده کشی، تخریب شیشه‌های منازل و خودروهای سواری نظم عمومی منطقه را برهم زده است، در همین راستا تیمی از مأموران در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به حساسیت به وجود آمده در منطقه به ویژه نارضایتی شهروندان ساکن در این محله در خصوص اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش، دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت و مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که مردی حدود ۴۰ ساله که حالت طبیعی ندارد با یک قبضه سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت در محله شده است. این فرد به محض مشاهده خودروی پلیس با سلاح سرد به سمت مأموران حمله‌ور شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه مأموران با آمادگی خود اقدام به زمین‌گیر کردن و خلع سلاح متهم کردند، خاطرنشان کرد: از متهم ۴۴ ساله یک قبضه سلاح سرد که با آن به اموال مردم خسارات وارد کرده و به مأموران پلیس نیز حمله کرده بود کشف و ضبط شد. این فرد به مقر انتظامی منتقل شد که در بررسی‌های اولیه از سوابقش مشخص شد سوابقی مانند شرارت، جرایم خشن و قدرت‌نمایی، فروش مواد روان‌گردان در پرونده وی وجود دارد.

طرهانی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که در پی مصرف قرص‌های روان‌گردان به شرارت و تخریب اموال مردم پرداخته است. در ادامه نیز با تکمیل تحقیقات از متهم و هماهنگی به‌عمل آمده با مقام قضائی، متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده و پرونده برای سیر مراحل تکمیلی به دستگاه قضائی ارسال شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 655122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.