توقیف محموله گازوئیل قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران گشت انتظامی این شهرستان هنگام گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند و موفق به کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی و به صورت قاچاق حمل می‌شد، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت مکشوفه را سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف، دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با اشاره به نقش مخرب قاچاق سوخت بر پیکره اقتصادی کشور و هدر رفت منابع ملی، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت، کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان نیز اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 655104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.