کشف محموله یک میلیاردی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ سهراب فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این اتوبوس پرداختند و در نتیجه ۲۹۰ ثوب انواع پوشاک، ۵۸ عدد شامپو پروتئین، یک عدد اسکوتر، یک جفت لاستیک موتور سنگین، دو دستگاه جارو شارژی، دو عدد چمدان و ۱۵ قطعه لوازم یدکی خودروهای خارجی که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مشکوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه اتوبوس توقیف، یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 655102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.