لزوم ایجاد تحول در ساختار اداری شهرداری

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم ایجاد تحول در ساختار اداری شهرداری گفت: مشکلات سازمانی و ساختاری کارکنان و توجه به ارتقای سازمانی، کیفیت و نیازها مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم فروردین‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص تحقق بودجه ۱۴۰۱ و برنامه ریزی برای بودجه ۱۴۰۲ و مسائلی که در کمیته تخصیص صورت گرفت، اظهار کرد: نگرانی‌هایی که در خصوص اعلام اعداد و ارقام وجود دارد، باید مورد توجه قرار گیرد و به بودجه ۱۴۰۲ باید از همین روزهای اول سال توجه شود.

وی با اشاره به موضوع الکترونیکی‌سازی افزود: احساس می‌شود که در حوزه شهرسازی و سازمان فاوا اراده‌ای برای عملیاتی شدن این امر وجود ندارد.

نادرالاصلی با تاکید بر لزوم ایجاد تحول در ساختار اداری شهرداری تصریح کرد: مشکلات سازمانی و ساختاری کارکنان و توجه به ارتقای سازمانی، کیفیت و نیازها مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر اصفهان گفت: این موضوع را بارها گفته‌ایم که اگر برنامه‌ای در این خصوص وجود ندارد، مانند پروژه میدان امام علی (ع) و ساختمان شورا اعلام کنند زیرا مردم نسبت به حقوق خود دل‌نگران هستند و باید در این خصوص تصمیمات سریع گرفته شود.

کد خبر 655097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.