آنچه در جلسه علنی هشتادوسوم شورای شهر اصفهان گذشت

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان لوایح و طرح‌های بررسی شده در هشتادوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم فروردین‌ماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز نشستی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران این حوزه برگزار شد؛ مباحث خوب و مفصلی در رابطه با نوع همکاری و سرفصل‌های هم‌افزایی برای تحقق شعار سال مطرح و مقرر شد برای تعیین ساز و کار اجرایی شدن جزئیات موضوعات مورد بحث، پیگیری لازم صورت گیرد تا شاهد حرکتی هماهنگ در زمینه مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ با محوریت مدیریت استان و مدیریت شهری باشیم.

وی با اشاره به لایحه دو فوریتی شهرداری در رابطه با هفته اصفهان افزود: با توجه به برگزاری هفته فرهنگی اصفهان همزمان با زادروز شیخ بهایی پیشنهاد تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مندی از امکانات تفریحی و موزه‌های تحت مدیریت شهرداری مطرح شد، دو فوریت و اصل این لایحه امروز به تصویب رسید که امیدواریم در کنار آن، برنامه‌های خوبی برای معرفی اصفهان به عنوان یک شهر تمدن خیز انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: لایحه پیشنهادی حمایت از مدیریت بهینه مصرف آب، انرژی، توسعه فضای سبز و مدیریت پسماند از ساختمان‌های شهر امروز به رأی گذاشته شد که یکی از تصمیم‌های ماندگار مدیریت شهری خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: با تصویب این لایحه زمینه برای مشارکت همه شهروندان برای حفاظت از داشته‌ها و دارایی‌های اصفهان در حوزه انرژی و محیط زیست فراهم شود.

صالحی گفت: انتقال سهام شهرداری در فروشگاه‌های رفاه به بانک شهر در ازای مطالباتی امروز بررسی شد که با توجه به تغییر نگرش به حوزه دارایی‌های مالی و سرمایه‌ای و نگاه به مولدسازی و همراستا کردن آن با مأموریت‌های شهرداری و تمرکز بر بهینه کردن این سبد، این لایحه به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

کد خبر 655093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.