حضور بیش از ۴۰ فروند جنگنده در رژه هوایی روز ارتش

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی هوایی به دنبال نشان دادن اقتدار ایران اسلامی است، از رژه هوایی این نیرو با حضور بیش از ۴۰ فروند جنگنده در آسمان تهران در روز بیست‌ونهم فروردین خبر داد.

به گزارش ایمنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی ضمن گرامیداشت بیست‌ونهم فروردین، روز ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی همواره پیرو ولایت بوده و عشق و علاقه خود را به انقلاب اسلامی ایران و امامین انقلاب نشان داده و در دفاع از مرزهای ایران لحظه‌ای درنگ نکرده است.

وی افزود: رشادت و فداکاری‌های ماندگار در دوران دفاع مقدس و بعد از جنگ، ارتقای قدرت بازدارندگی، نقش‌آفرینی در حوزه‌های جنگ نرم، مقابله با بیماری کرونا، مشارکت در عرصه‌های مختلف امدادی و مردم‌یاری و تقدیم ۴۸ هزار شهید سند حقانیت این ولایتمداری است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش با انجام انواع عملیات‌ها و مأموریت‌های مختلف در طول عمر پربرکت نظام مقدس انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و ایثارگری برای عزت و اقتدار نظام دریغ نکرده است.

سرتیپ واحدی تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش با پیروی و اطاعت محض از فرامین و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با افزایش دانش و بینش نظامی در حوزه‌های مختلف ساخت و تجهیزات هوایی و نگهداری هواپیما به دنبال نشان دادن اقتدار و عظمت نظام ایران اسلامی در منطقه و جهان است و در این راه کارکنان غیرتمند این نیروی الهی بی‌هیچ چشمداشتی، مخلصانه در حال انجام وظایف خود هستند.

وی تاکید کرد: رژه بیست‌ونهم فروردین، امسال متفاوت‌تر نسبت به سال‌های گذشته با حضور بیش از ۴۰ فروند از انواع جنگنده شامل صاعقه، کوثر، اف ۵، اف ۴، اف ۱۴، اف ۷، میگ ۲۹، سوخ و۲۴، از سراسر کشور و به صورت متمرکز بر فراز آسمان تهران و مرقد حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد تا اقتدار هوایی ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: ارتقای دانش تخصصی خلبانان به‌ویژه خلبانان جوان، ارزیابی سطح آمادگی یگان‌های عملیاتی هوایی و تضمین حفظ و حراست از مرزهای هوایی کشور، از دیگر اهداف تعیین شده این رژه هوایی است.

کد خبر 655070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.