مس رفسنجان مغلوب یار دوازدهم سپاهان شد + عکس

هواداران سپاهان نقش موثری در کسب عنوان قهرمانی دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم سپاهان و مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و جدال آن‌ها با پیروزی دو بر صفر طلایی‌پوشان به پایان رسید.

تا پیش از تقابل سپاهان و مس برخی اعتقاد داشتند که با توجه به رقابت‌های آسان‌تر شاگردان مورایس نسبت به استقلال و پرسپولیس این تیم شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی دارد و تنها چالش جدی طوفان زرد رویارویی با شاگردان ربیعی است که یک خط دفاع مستحکم و البته خط حمله زهردار را در اختیار دارند اما درخشش بازیکنان سپاهان در حضور ۶۰ هزار هوادار طلایی‌پوش سبب شد محمد ربیعی در متوقف کردن سپاهان ناکام بماند.

نکته جالب توجه این است که سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی عنوان کرد که یکی از دلایل شکست این تیم جو بی‌نظیر ورزشگاه نقش‌جهان بود و بازیکنان جوان مس که تجربه بازی مقابل این تعداد تماشاگر را نداشتند، آنچنان که باید و شاید توانایی خود را نشان ندادند.

بدون تردید حضور پرشمار هواداران می‌تواند در روند نتیجه‌گیری تیمی مؤثر باشد و شاید به همین دلیل رامین رضائیان پس از جدال با تراکتور تماشاگران اصفهانی را به حضور در نقش‌جهان ترغیب کرد و سایر بازیکنان سپاهان همچون امید نورافکن، پیام نیازمند و محمد کریمی نیز چند روز قبل از تقابل با مس رفسنجان، فراخوان رضائیان را تکرار کردند.

با این تفاسیر می‌توان گفت سپاهان با یار دوازدهم خود می‌تواند چهار فینال حساس را پشت سر بگذارد و به ناکامی‌های چند سال اخیر خود پایان دهد.

مس رفسنجان مغلوب یار دوازدهم سپاهان شد! + عکس

کد خبر 655031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.