مسکن‌های مهر بروجن هنوز سند ندارد

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه مسکن‌های مهر بروجن هنوز سند ندارد، گفت: با توجه به اینکه اداره راه و شهرسازی متولی ساخت مسکن مهر است، باید زیرساخت‌های لازم را برای سنددار شدن مسکن‌های مهر بروجن فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله صفیان امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم فروردین‌ماه_ در نشست شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با پیگیری‌های فرمانداری شهرستان بروجن، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری و اعضای شورای اسلامی روستای چشمه‌علی با توجه به ماده واحده قانون تأسیس دهیاری‌های خودکفا در روستاها و با موافقت وزیر کشور، با تأسیس دهیاری در روستاهای چشمه‌علی در بخش گندمان موافقت شد.

وی افزود: شهرستان بروجن دارای ۴۲ روستا در بخش‌های مرکزی، بلداجی و گندمان است که از این تعداد هم‌اکنون ۳۳ روستا دارای دهیاری هستند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه مسکن‌های مهر بروجن هنوز سند ندارد، گفت: با توجه به اینکه اداره راه و شهرسازی متولی ساخت مسکن مهر است، باید زیرساخت‌های لازم را برای سنددار شدن مسکن‌های مهر بروجن فراهم کند اما این امر در شهرک الهیه بروجن با مشکل جدی مواجه شده است و مردم این محله از نبود زیرساخت‌های مناسب از جمله فضای سبز، آسفالت و بیمارستان رنج می‌برند.

وی با بیان اینکه مجموعه شورا و شهرداری‌های استان در تمام بخش‌ها همگام با دادگستری هستند و تمام همت خود را برای رفع مشکلات مردم انجام خواهند داد، تصریح کرد: با توجه به اینکه قومیت‌های مختلف (بختیاری، قشقایی و ترک) در شهر بروجن ساکن هستند، پیشنهاد می‌شود در ترکیب هیئت حل اختلاف شهرستان بروجن از همه قومیت‌ها استفاده شود.

صفیان اظهار کرد: دستگاه قضا در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و این مجموعه موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قوه قضائیه حافظ امنیت و آرامش مردم است، افزود: دیدگاه عدالت‌محور و پیگیر بودن دادگستری برای رفع مشکلات شهرداری و ادارات و شهروندان، باعث تسریع در روند اجرایی امور شهرداری شده است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه دو دستگاه خودرو برای مراکز بهداشتی درمانی بخش بلداجی به‌علت صعب‌العبور بودن این منطقه درخواست شده است، گفت: تجربه چندین ساله داروخانه شفابخش بلداجی و تجدید نظر در واگذاری آن و دستور از سوی وزیر بهداشت مبنی بر واگذار نشدن این داروخانه، از مطالبات مردم این شهر است.

صفیان با تاکید بر لزوم توجه و رفع مشکل توزیع آذوقه دام در استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: مشکلاتی از این قبیل در بسیاری از موارد بر روح و روان دامداران تأثیر گذاشته است که امیدواریم با پیگیری از طریق شورای اسلامی استان و تعامل با مسئولان ذی‌ربط نسبت به توزیع آذوقه میان دامداران اقدام شود.

کد خبر 654990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.