من شیرازی‌ام! + فیلم

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان ‌که همواره حاشیه‌هایی با خود داشته است، پس از بازی مقابل سپاهان سخنان عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و مس رفسنجان روز شنبه _بیست‌وششم فروردین‌ماه_ در قالب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه نقش‌جهان با حضور حداکثری تماشاگران برابر هم صف‌آرایی کردند و سپاهان با دو گل از سد نارنجی‌پوشان رفسنجانی گذشت.

بعد از اتمام مسابقه، خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان با بازیکنان دو تیم به مصاحبه پرداختند و نظرات آن‌ها را درخصوص بازی جویا شدند. در این بین گادوین منشأ، مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان که مدت‌ها است در فوتبال ایران توپ می‌زند و پس از دور زدن در تیم‌های پرسپولیس، استقلال و پیکان، پیراهن نارنجی‌های رفسنجانی را بر تن کرده است اظهار نظری عجیب کرد.

اکثر بازیکنان خارجی پس از چند سال حضور در ایران رفته‌رفته زبان فارسی را یاد می‌گیرند و حتی به این زبان صحبت می‌کنند؛ گادوین منشأ نیز که از آن دسته خارجی‌های بااستعدادی است که فارسی حرف می‌زند و صحبت‌های عجیب و بعضاً طنزآمیزش برای اهالی‌فوتبال شناخته شده است.

وی هنگام عبور از میکسدزون و درحالی‌که عنوان می‌کرد مصاحبه نخواهد کرد، به یک‌باره و بدون دلیل گفت:"من شیرازی هستم" که این جمله تعجب حاضران را به‌همراه داشت.

کد خبر 654974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.