می‌توانستیم نبازیم اما تنبیه شدیم / سپاهان در قلب من است + فیلم

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در شروع بازی غافلگیر شدیم اما موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم تا شکست نخوریم که استفاده نکردیم و تیم باتجربه‌ای همچون سپاهان با بهره‌مندی مناسب از فرصت‌ها ما را تنبیه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و مس رفسنجان روز شنبه _بیست‌وششم فروردین‌ماه_ در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه نقش‌جهان با حضور حداکثری تماشاگران برابر هم صف‌آرایی کردند و سپاهان با دو گل از سد نارنجی‌پوشان رفسنجانی گذشت.

حسن جعفری در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان درباره بازی اظهار کرد: همیشه بازی مقابل سپاهان آن هم در این جو بسیار سخت است و امسال هم سپاهان تیم خوبی دارد، ما هم بازی خوبی مقابل آن‌ها انجام دادیم و موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم با استفاده از آن‌ها به سپاهان نبازیم اما به‌هرحال فوتبال همین است و اگر از فرصت‌هایتان استفاده نکنید تیم باتجربه‌ای همچون سپاهان با موقعیت‌هایی که به‌وجود می‌آورد، تنبیه‌تان می‌کند.

وی درباره بازی مقابل تیم سابقش در ورزشگاه نقش‌جهان و مقابل چشمان هزاران هوادار افزود: سپاهان همیشه برای من طور دیگری است؛ از نوجوانان با این تیم بوده‌ام و در تمام رده‌ها به قهرمانی رسیده‌ام. سپاهان همیشه در قلب من است و به‌جز بازی‌هایی که با تیم خودم مقابل آن‌ها داریم، قلبا دوست دارم نتیجه بگیرد. برای سپاهان در همه رده‌ها آرزوی موفقیت و کسب قهرمانی دارم.

مدافع باتجربه تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اشتباهات داوری تصریح کرد: یکی از تیم‌هایی که در این فصل بیشترین ضربه را از داوری خورده تیم ما بوده است و اشتباهات وحشتناک داوری علیه‌مان همیشه وجود داشته است. اسم نمی‌آوردم اما دو بازی قبل، برخورد مدافع ما با مهاجم حریف دو متر بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد اما هم بازیکن ما اخراج شد و هم با پنالتی شکست خوردیم و حتی دو پنالتی هم برایمان در یک بازی نگرفتند.

جعفری خاطرنشان کرد: هرچقدر هم با داوری و اشتباهات آن بجنگیم و درون زمین هم با استفاده از مسائل تاکتیکی تلاش کنیم، اجحاف در حق تیم ما زیاد بوده است؛ قبول دارم این اشتباهات علیه همه تیم‌ها وجود دارد اما ما بسیار از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و هم‌اکنون باید با شش یا هفت امتیاز در رده‌های بالاتر جدول می‌بودیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا مبنی‌بر اینکه فکر نمی‌کنید از زمانی‌که محمد ربیعی اعلام کرد از فصل آینده دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود، دچار مشکل شدید، تصریح کرد: ما یک تیم حرفه‌ای هستیم و من از اطلاعی از انتخاب شخصی ربیعی ندارم. چیزی که مهم است این است که همیشه با تمرکز بالا در همه بازی‌ها به‌میدان می‌رویم.

مدافع مسی‌ها در پایان گفت: تیم ما سخت گل می‌خورد و در ایجاد موقعیت هم موفق عمل می‌کند اما اشتباهات در فوتبال پیش می‌آید و باید در آینده جبران کنیم.

در ادامه مشروح صحبت‌های حسن جعفری، مدافع باتجربه تیم فوتبال مس رفسنجان را پس از قبول شکست برابر سپاهان در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان از زاویه دوربین ایمنا مشاهده می‌کنید:

کد خبر 654934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.