استقلال ۶ _ هوادار ۱/ پیروزی پر گل آبی‌پوشان در حضور سرمربی تیم ملی

تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار با پیروزی استقلال تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال امشب _شنبه بیست‌وششم فروردین‌ماه_ در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار با پیروزی پر گل استقلال به پایان رسید.

دیدار تیم های استقلال و هوادار

داور: موعود بنیادی‌فر

ورزشگاه: آزادی

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

سرمربی: ساپینتو

ترکیب تیم فوتبال هوادار: مهرداد طهماسبی، مرتضی منصوری، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، حسین صادقی، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب، حسین ابراهیمی، داریوش شجاعیان، محمد چهارمحالی و محمدجواد محمدی

سرمربی: ساکت الهامی

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل‌ها:

استقلال: آرش رضاوند، محمد محبی، سعید مهری، مهدی قائدی

شرح بازی: دوتیم برای پیروزی وارد زمین شدند، هرچه از بازی می گذرد استقلال بیشتر به شرایط بازی آشنا می‌شود و بازی بهتری ارائه می‌دهد. هواداران آبی با حضور پرشور در این دیدار تیم خود را تشویق می کنند. بازی تا دقیقه ۲۰ بدون گل پیش می‌رود، استقلالی‌ها دوبار دروازه هوادر را باز کردند که داور آفساید اعلام کرد و این موضوع باعث شد تا هواداران آبی علیه داور شعار دهند. هوادار در این دیدار موقعیتی به دست نیاورده است. داور ۳ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم: انی نیمه با گلزنی استقلال شروع شد، بازیکنان هوادار توپ و میدان را در اختیار دارند تا گل خورده را جبران کنند. بعد از گل استقلال نارنجکی از سوی هواداران این تیم پرتاب شد که مصدومیت یکی از ماموران انتظامی را به همراه دارد. استقلالی‌ها روی یک ضد حمله گل دوم را هم به ثمر رساندند، آبی‌ها فرصت نمی‌دهند دقایقی از گل قبلی بگذرد و دوباره گلزنی می کنند. بازیکنان هوادار در نیمه دوم دفاع خوبی ندارند، در نهایت این دیدار با نتیجه ۶ بر ۱ به سود استقلال تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱: استقلالی‌ها پشت محوطه حریمه هوادار صاحب یک ضربه آزاد شدند که شوت محبی با اختلاف کن از بالای دروازه طهماسبی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: قائدی توپی روی دروازه هوادار فرستاد که ضربه سر مطهری از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: قائدی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان هوادار قرار گرفت که طهماسبی با هوشیاری توپ را دفع کرد.

شرح گل:

دقیقه ۴۶( استقلال): درحالی که استقلالی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، مدافع هوادار توپ را برگشت داد، اما باز آبی‌پوشان صاحب توپ شدند و ارسالی روی دروازه طهماسبی انجام دادند که آرش رضاوند با یک جای گیری به موقع دروازه هوادار را باز کرد.

دقیقه ۶۳( استقلال): مهدی قائدی در محوطه حریمه هوادار پاسی عرضی برای محبی فرستاد که این بازیکن با استفاده از موقعیت گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۳( استقلال): استقلالی ها درون محوطه هوادار پنالتی گرفتند که محبی پشت توپ ایستاد و گل دوم خود را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه ۸۴( استقلال): روی توپ‌گیری بازیکنان استقلال توپ به سعید مهری رسید و این بازیکن روی یک موقعیت تک به تک دروازه هوادار را باز کرد.

دقیقه ۸۴( هوادار): سفیدچغایی در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت و دروازه آبی‌پوشان را باز کرد.

دقیقه ۸۸( استقلال): قائدی از شلوغی محوطه حریمه هوادار ایتقفاده کرد و گل پنجم آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

دقیقه ۹۲( استقلال): پنالتی دیگر برای استقلال اعلام شد که با نظر ساپینتو حسینی پشت توپ ایستاد و این دروازه‌بان برای ششمسن بار دروازه طهماسبی را باز کرد.

کد خبر 654864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.