شمع لیوانی، سریع ترین راه شیک کردن منزل + ۵ مزیت استثنایی!
شمع لیوانی

سالهاست که بحث آرامش گرفتن افراد در مدیتیشن و یوگا با کمک شمع مطرح شده است. خرید شمع لیوانی بعلت ویژگی های خاص این مدل از شمع، باعث ایجاد مزیت نسبی برای این محصول شده است. انواع عطری شمع لیوانی، دارای بیشترین نرخ استقبال عموم مردم در بین شمع و عود است.

مدرنیته باعث شده است که شمع لیوانی مورد توجه طراحان دکوراسیون و افراد خانه دار بسیاری قرار بگیرد. افراد زیادی هستند که شمع را به عنوان یک وسیله دکوری یا کمک کننده به آرامش و داشتن منبع روشنایی ملایم برای محیط دوست دارند. شمع لیوانی اما قابلیت هایی دارد که با دیگر انواع متفاوت بوده و همین باعث پر طرفدار شدن آن شده است. اگر شما هم قصد خرید شمع لیوانی را دارید یا علاقه دارید درباره آن اطلاعات کسب کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

درباره شمع لیوانی و انواع آن بیشتر بدانیم

شمع لیوانی یکی از انواع شمع های پر کاربرد عصر امروز است که بین سازندگان شمع و مصرف کنندگان نیز بسیار پرطرفدار است. این نوع شمع درون یک لیوان با شیشه های مقاوم که مخصوص تحمل درجه حرارت بالا است ریخته می شود و معمولا از فیتیله های مختلف در آن استفاده می شود. شیشه این شمع ها باید صاف، غیر متخلخل و ضخیم باشند تا به راحتی شکسته نشوند و گرمای شمع را تحمل کنند.

به طور معمول این لیوان ها می توانند تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد گرما را تحمل کنند. رنگ شیشه لیوان هم می تواند متفاوت باشد و معمولا سفید برای آن در نظر گرفته می شود؛ اما رنگ های مشکی، خاکستری و کهربایی هم برای آن تولید می شود. انواع شمع لیوانی وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

شمع لیوانی عطری

شمع لیوانی معطر یکی از رایج ترین مدلها است که به شکل های مختلف تولید می شود که محبوب ترین آن به شکل لیوانی است. پارافین شمع عطری لیوانی با روغن های معطر ترکیب شده است و هنگام سوختن رایحه خوشایندی آزاد می شود.

شمع های شیشه ای معطر در حالت خاموش هم ممکن است گاهی دارای پخش عطر باشند که با روشن شدن آنها این عطردهی بیشتر خواهد شد. اگر روغن معطر با کیفیت نباشد و به خوبی با پارافین ترکیب نشده باشد رایحه کم است. این شمع برای افرادی که نیاز به آرامش و خوشبو شدن محیط منزل در پایان یک روز پرمشغله دارند بسیار مناسب است.

شمع لیوانی با فیتیله چوبی

معمولا شمع لیوانی و انواع دیگر شمع از فیتیله های نخی یا مومی نواری استفاده می کنند اما برای شمع لیوانی می توان از فیتیله چوبی هم استفاده کرد.‌ البته این فیتیله ها می توانند سلولزی نیز باشند. این چوب ها برای قرار داده شدن در شمع نیاز به عملیات موم خوری ندارند اما عموما مدت زمان سوختن شمع را کمتر می کنند. بیشتر شمع های تزئینی که دفعات کمتری در روز روشن می شوند، دارای این مدل فتیله هستند.

شمع لیوانی ساده

شمع لیوانی ساده، معمول ترین نوع شمع است و اکثرا از پارافین ساده برای آن استفاده می شود. گاهی اوقات می توان شمع لیوانی را تزئین بندی کرد؛ به عنوان مثال، استفاده از چوب دارچین و گل های مختلف روی آن هم عطری ملایم را به شمع می بخشد و هم آن را زیباتر نشان خواهد داد.‌

شمع لیوانی معطر

مزایای استفاده و خرید شمع های لیوانی

بعد از آشنایی با شمع لیوانی و انواع آن برای اینکه بتوانیم برای خرید این شمع بهتر تصمیم بگیریم، نیاز است تا از مزایای استفاده از آن نیز با خبر شویم:‌

استفاده برای تزئینات و دکوری

از شمع های لیوان دار می توان برای اتاق خواب، نشیمن، حمام یا دفتر کار استفاده کرد. اگر شمع از نوع عطری باشد، علاوه بر تزئین باعث خوشبو شدن محیط هم می شود.

تمیز تر از دیگر انواع شمع است

شمع لیوانی از انواع دیگر شمع تمیزتر به نظر می رسد.‌ به دلیل وجود لیوان، اشک شمع بیرون نمی ریزد و همین باعث می شود تا محیط اطراف شمع تمیز باقی بماند و نیازی برای پاک کردن اشک ها وجود نداشته باشد.

ایمن تر از شمع های دیگر است

در هنگام سوختن به دلیل اینکه شمع داخل لیوان قرار دارد، دیواره های لیوان از شعله محافظت می کنند. همین عمل باعث می شود که شمع لیوانی از باقی شمع ها ایمن تر باشد.

بیشترین نور را دارد

به دلیل وجود لیوان شفاف، شعله شمع به راحتی درون لیوان دیده می شود. همین باعث می شود که این شمع بیشترین نور را در میان دیگر شمع ها داشته باشد. زمان سوختن این شمع ها نیز بیشتر از بقیه است زیرا مقدار بیشتری پارافین قابل استفاده در آن نسبت به بقیه شمع ها وجود دارد.

این شمع ها هدیه های عالی هستند

شمع لیوانی می تواند یک هدیه عالی در نظر گرفته شود. شما می توانید برای دوستان یا آشنایان خود و به‌ مناسبت های مختلف، شمع لیوانی را خریداری کرده و هدیه بدهید. اگر شمع معطر باشد نیز هدیه ایده آل تر خواهد شد. در ادامه درباره خرید شمع های لیوانی بیشتر صحبت‌ می کنیم.

خرید شمع لیوانی

قیمت شمع های لیوانی چقدر است؟

قیمت شمع لیوانی به عوامل مختلف بستگی دارد و اولین فاکتوری که برای قیمت در نظر گرفته می شود جنس پارافین آن است. گاهی اوقات ممکن است برای این شمع ها از پارافین بدون دود و شفاف استفاده شود. در این صورت به دلیل کیفیت بالا ممکن است قیمت بیشتری داشته باشد.

دومین عاملی که برای قیمت شمع های لیوانی در نظر گرفته می شود، نوع و اندازه لیوان است. هرچقدر لیوان با کیفیت تر یا بزرگ تر باشد، قیمت شمع نیز بالاتر می رود؛ البته ممکن است عطری بودن یا نبودن هم برای قیمت تاثیر گذار باشد. با این حال شما می توانید قیمت ها را از سایت های فروش این محصول به صورت روزانه استعلام کنید.
شما برای خرید شمع لیوانی با بهترین کیفیت، به سایت گروه هنری ناچو مراجعه کنید.

بهترین راه برای خرید شمع های لیوانی

حال که به آگاهی کافی درباره شمع لیوانی رسیدید، به مرحله آخر راهنمای خرید این نوع از شمع، یعنی خرید با کیفیت و مقرون به صرفه می رسیم. اولین راه خرید به صورت حضوری درنظر گرفته می شود که شما به فروشگاه های مربوطه مراجعه‌ کرده و بهترین شمع لیوانی را خریداری کنید. دومین روش سفارش دادن شمع به افرادی است که این کار را با دستان خود و به روش سنتی انجام می دهند. روش اول و دوم ممکن است کمی زمان‌ بر باشد و شمع شما با فاصله زمانی زیاد به شما برسد.‌ به همین دلیل یک روش بهتر را معرفی می کنیم‌.

در ناچو انواع مختلف از جمله شمع لیوانی ساده و معطر وجود دارد. البته خرید حضوری از گروه ناچو هم امکان پذیر است! لوکیشن:‌ تهران، ولنجک
امکان مشاوره قبل و بعد از سفارش در سایت گروه هنری ناچو (www.nachoartgroup.com) وجود دارد، هم چنین تحویل بسیار سریع به صورت روزانه در تهران و ۲ تا ۶ روز در شهرستان ها وجود دارد. nacho با سالها تجربه در فروش آنلاین، امکان بازگشت سفارش به هر دلیلی را تا هفت روز نیز فراهم کرده است تا مشتری با اطمینان تمام خریدش را انجام دهد.

کد خبر 654846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.