۶۰۰۰ نفر ساعت مشارکت با خبرگان و نخبگان برای بازنگری «اصفهان ۱۴۰۵»

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان از پیشرفت روند بازنگری برنامه ۱۴۰۵ در قالب تحلیل مضامین و رتبه‌بندی راهکارهای تدوین شده خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی آصالح اظهار کرد: تحلیل و تبدیل خروجی‌های حاصل از فرایند برگزاری جلسات کمیته‌های پیشران، پشتیبان و تخصصی به ادبیات برنامه‌ریزی راهبردی، یکی از مهم‌ترین گام‌های بازنگری برنامه راهبردی «اصفهان ۱۴۰۵» است که از اسفندماه سال گذشته آغاز شد.

وی با اشاره به ضرورت بازنگری برنامه راهبردی «اصفهان ۱۴۰۵» افزود: بازنگری برنامه راهبردی «اصفهان ۱۴۰۵» که با توجه به تأکیدات شورای اسلامی با تحلیل محتوای اسناد فرادست، پشتیبان و نتایج حاصل از مصاحبه با نخبگان و خبرگان شهری و نظرسنجی از شهروندان همچنین انجام تحلیل محیطی حوزه‌های مختلف پیگیری شد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان تصریح کرد: خروجی حاصل از این منابع یادشده، در قالب جلسات گسترده با ذی‌نفعان و ذی‌نفوذان مختلف، با نزدیک به شش هزار نفر ساعت مشارکت به بحث و تبادل نظر گذاشته و در نهایت شبکه مسائل و مجموعه راهکارهای حوزه‌های مختلف شهرداری در این جلسات جمع‌بندی شد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که دامنه مسائل و راهکارهای شناسایی شده در هر حوزه گستره وسیعی را شامل می‌شود و با توجه به همپوشانی بعضی موارد در کارگروه‌های مختلف، بار دیگر مضامین شناسایی شده در این راهکارها از جنبه هم‌راستایی و ادغام مورد بازبینی قرار گرفت و در نهایت فرم امتیازدهی به راهکارهای حوزه‌های مختلف تهیه شد که در قالب جلسات با ذی‌نفعان هر حوزه تکمیل و امتیازدهی می‌شود.

آصالح هدف از اجرای این جلسات را مشارکت بیشتر ذی‌نفعان و تعیین اولویت‌های تأثیرگذار هر حوزه در مجموعه شهرداری اصفهان دانست و اظهار کرد: خروجی حاصل از این جلسات پس از ارسال به کمیته تلفیق برحسب نوع و سطح، در قالب یکی از ارکان برنامه راهبردی (اهداف، راهبردها) قرار خواهد گرفت.

کد خبر 654794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.