«دا» میزبان ویژه نئورئالیسم می‌شود

نمایش «نئورئالیسم» روز شنبه بیست‌وششم فروردین‌ماه با اجرای ویژه در خانه نمایش «دا» میزبان مخاطبان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «نئورئالیسم» با نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی و تهیه‌کنندگی مشترک هاتف کلاته و میثم اسداللهی، اجراهای خود را در شامگاه جمعه، بیست‌وپنجم فروردین در میان استقبال اصحاب رسانه و مخاطبان در سالن شماره یک خانه نمایش «دا» آغاز کرد.

این نمایش در حالی اجراهای خود را ادامه خواهد داد که در ساعت ۲۱ روز شنبه، بیست‌وششم فروردین با اجرای ویژه میزبان مخاطبان است.

سامنی که پیش از این تجربه کارگردانی نمایش «چشم‌ها چرا نمی‌بینند»، فیلم مستند «تاریخ همگان» و چندین پروژه هنری و ادبی را در کارنامه خود دارد، در نمایش جدیدش از حضور بازیگرانی چون رسول احمدی، سحر آخان، حمید باهوش، سپهر جاویدیان، لیلا شاهی، فائقه شلالوند و لیدا وعیدی بهره می‌برد.

از عوامل این نمایش ۷۰ دقیقه‌ای می‌توان به مجری طرح: بهزاد جاودان‌فرد، مدیر اجرایی: سهیل جمشیدی، ساخت تیزر: جاوید علی‌پور، مدیر تولید: بهزاد رحمان‌پور، عکاسان: داوود وجدی، علیرضا احمدی، طراح گریم: وحدت سرچونی، مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر، طراح لباس: نگار مقیمی، طراح پوستر: صادق حسینی، طراح دکور: طاها نوری، طراح نور: محمد سعیدی، مجری نور و صدا: علی علی‌اصغری، دستیاران: سارا علاقه‌مند و علی عباسی اشاره کرد.

«نئورئالیسم» داستان گم‌گشتگی زندگی دختری در میان مرزهای واقعیت و خیال است، چراکه توان رویارویی با سیمای دهشتناک حقیقت را ندارد.

فروش تخفیف‌دار بلیت‌های این نمایش در سایت تیوال ادامه دارد؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به این سایت مراجعه یا حضوری به گیشه تماشاخانه دا به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن‌بست اول، پلاک پنج مراجعه کنند.

کد خبر 654791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.