به تصمیم مدیران سپاهان احترام می‌گذارم / مربیان موفق انتظار دارند، مورد لطف قرار بگیرند!

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: هر مربی‌ای دوست دارد با تیمی که کار می‌کند، ادامه دهد و زمانی هم که موفق می‌شود، مورد لطف قرار بگیرد. ما در همه رشته ها مربیانی وجود دارند که سطحشان بالاتر از یک مربی خارجی است.

مجید رحیمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط تیم هندبال سپاهان، اظهار کرد: تیم شرایط ایدئالی دارد و نسبت به سال گذشته در جدول جایگاه خوبی داریم. سال گذشته در این مقطع از فصل با تیم شهید شاملی کازرون هم‌امتیاز بودیم، اما در حال حاضر با یک بازی کمتر و دو امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ هستیم.

وی ادامه داد: خستگی مسابقات جهانی بر تن بازیکنانم که در تیم ملی فیکس بودند وجود دارد، چند نفر هم به دلیل آسیب در این رقابت‌ها در اختیار نداریم. بازیکنان تأثیرگذار ما در جام جهانی بودند و آسیب‌دیدگی با خود آوردند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه به خاطر تمرینات و مسابقات تیم ملی در لیگ برتر وقفه ایجاد شد، تصریح کرد: به خاطر تیم ملی مجبور بودیم بازیکنان را در اختیار آنها بگذاریم، ۱۳ نفر از بازیکنان ما در اردوی تیم ملی حضور داشتند و سپس ۱۰ نفر برای مسابقات اعزام شدند که برای تمرینات یک تیم هم نداشتیم و به خاطر اینکه کیفیت تمرینات پایین نیاید از از نوجوانان استفاده کردیم.

به تصمیم مدیران سپاهان احترام می‌گذارم/ مربیان موفق انتظار دارند، مورد لطف قرار بگیرند!

رحیمی‌زاده اضافه کرد: این وقفه‌ها باعث شد که از نظر کیفی تمرینات سطح پایینی داشته باشد و بازیکنان آسیب ببینند، اما کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم زیرا مسابقات ملی بود، بازیکنان تلاش می‌کنند تا برای تیم ملی کشور خود بازی کنند و همیشه منافع ملی در اولویت قرار دارد.

وی در خصوص حضور وسلین وویویچ، سرمربی تیم ملی هندبال روی نیمکت سپاهان گفت: باشگاه سپاهان از ابتدای سال دنبال مربی خارجی بود تا برای مسابقات آسیایی سطح کیفی تیم را ارتقا دهند و کار درست هم این بود که مربی خارجی از اول فصل اضافه شود، اما مربی که باب میل مدیریت باشگاه بود پیدا نشد تا با من ادامه دهند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان افزود: اوایل فصل به دلیل اینکه وویویچ درگیر مسابقات جهانی بود نتوانست در سپاهان حضور پیدا کند، اما پس از این رقابت‌ها به دلیل اینکه زمانی بیشتری دارد باشگاه سپاهان رایزنی‌ها را شروع کرد و در نهایت با موافقت این سرمربی و فدراسیون هندبال به ترکیب کادر فنی سپاهان اضافه شد. اکثر بازیکنان وویویچ را می‌شناسند و خود این مربی هم حدود یک سال و چند ماه است که در ایران حضور دارد. وویویچ هدایت یک تیم قطری را برعهده داشته است که با تیم‌های آسیایی آشنایی دارد. باشگاه سپاهان صحبت‌هایی هم با من انجام داد و در نهایت این مربی کار خود را به صورت رسمی از جام باشگاه‌های آسیا با سپاهان شروع می‌کند.

رحیمی‌زاده ادامه داد: در حال حاضر به عنوان سرمربی سپاهان کار می‌کنم، اما وویویچ که بیاید من دستیار او می‌شوم، این هم نظریه باشگاه سپاهان است که به آن احترام می‌گذارم.

به تصمیم مدیران سپاهان احترام می‌گذارم/ مربیان موفق انتظار دارند، مورد لطف قرار بگیرند!

وی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه چرا وقتی مربیان ایرانی پتانسیل بالایی دارند، از مربی خارجی در تیم‌ها استفاده می‌شود، اظهار کرد: هر مربی دوست دارد با تیمی که کار می‌کند، ادامه دهد و زمانی هم که موفق می‌شود، مورد لطف قرار بگیرد. در همه رشته‌ها مربیانی وجود دارند که سطحشان بالاتر از یک مربی خارجی است، اما باشگاه سپاهان اعتقاد دارد باید یک مربی خارجی بیاورد تا راهگشا باشد. به نظرم اتفاق خوبی است که بتوانیم از این مربی نکاتی را یاد بگیریم و مانند یک کلاس برای مربیان هندبال سپاهان است.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص حضور روی نیمکت سپاهان برای سال آینده اظهار کرد: درحال حاضر نمی‌توانم راجع به این موضوع نظر قطعی بدهم، باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

کد خبر 654765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.