منطقی بودن جدول جرایم ساختمانی در گرگان

رئیس کمیسیون توسعه، عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در هفتادوپنجمین جلسه این کمیسیون موضوع جرایم مربوط به تخلفات ساختمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای شورا بر منطقی بودن جدول تخلفات با توجه به شرایط سازندگان و بازدارندگی از انجام تخلفات تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران کاظم‌نژاد امروز _شنبه بیست‌وششم فروردین‌ماه_ در هفتادوپنجمین جلسه کمیسیون توسعه، عمران و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در این جلسه موضوع جرایم تخلفات ساختمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیشنهاد شهرداری درباره تبصره ۱۱ ماده ۱۰۰ شهرداری در خصوص تخلفات ساختمانی و مبالغ آن امروز با حضور اعضای شورا و مدیران شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: اعضای شورا بر منطقی بودن جدول تخلفات با توجه به شرایط سازندگان و بازدارندگی از انجام تخلفات تاکید کردند و مقرر شد جمع‌بندی نهایی در جلسات آینده کمیسیون صورت گیرد.

رئیس کمیسیون توسعه، عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه امروز موضوع تدقیق بافت فرسوده و قدیم شهر گرگان نیز مورد بحث قرار گرفت، گفت: اعضای کمیسیون نظرات خود را پیرامون محدوده‌های پیشنهادی شهرداری برای این بافت‌ها ارائه دادند تا توسط مشاور طرح مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، محدوده شهر گرگان چهار هزار هکتار بوده که هزار هکتار آن بافت فرسوده است و ۲۵ درصد جمعیت این شهر ساکن این بافت‌ها هستند که با وقوع حوادث طبیعی همچون زلزله امکان تخریب این بناها و ساختمان‌ها و به خطر افتادن جان مردم زیاد است؛ برنامه‌ریزی و توجه به این محلات و بازسازی و توزیع عادلانه امکانات و خدمات از جمله مواردی است که باید در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار گیرد.

کد خبر 654762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.