سفر هیئت فنی عربستان سعودی به مشهد مقدس

هیئتی از عربستان سعودی که هفته گذشته با سفر به جمهوری اسلامی ایران از سفارت و اماکن دیپلماتیک خود بازدید کرده بود، در ادامه میهمان مسئولان در مشهد مقدس است.

به گزارش ایمنا، هیئت فنی عربستان سعودی در ادامه سفر به جمهوری اسلامی ایران که روز گذشته _بیست‌وپنجم فروردین‌ماه_ برای بازدید از سرکنسولگری عربستان در مشهد مقدس و بررسی نحوه بازگشایی آن به مشهد سفر کرد، در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مورد استقبال رئیس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان رضوی قرار گرفت.

محمد بهشتی‌منفرد ضمن خوشامدگویی به هیئت عربستان سعودی اظهار کرد: امیدواریم با فعال شدن نمایندگی‌های سیاسی دو کشور، روابط این دو کشور مهم و مسلمان در منطقه گسترش یابد و اتباع دو کشور ایران و عربستان بتوانند همچون گذشته به جمهوری اسلامی ایران سفر کنند.

در این دیدار ناصر بن عوض آل غنوم، رئیس هیئت سعودی از با تقدیر از استقبال گرم مسئولان وزارت خارجه ایران و تسهیل روند سفر هیئت عربستان به ایران اظهار امیدواری کرد: احیای روابط میان دو کشور بزرگ و مسلمان در منطقه موجب خیر و برکت و افزایش همکاری‌ها میان کشورهای منطقه شود.

هیئت عربستان سعودی هفته گذشته از سفارت و اماکن دیپلماتیک خود بازدید کرد و در مقابل هیئت فنی جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد مقدمات بازگشایی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض، کنسولگری کشورمان در جده و دفتر نمایندگی کشورمان نزد سازمان کنفرانس اسلامی به عربستان سعودی سفر کرد.

کد خبر 654707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.