کایسری‌اسپور در شب اخراج مجید حسینی ۶تایی شد!

تیم فوتبال کایسری‌اسپور شب گذشته مقابل گالاتاسرای متحمل شکست سنگین شش بر صفر شد؛ در نیمه‌ اول این دیدار سیدمجید حسینی به‌علت خطای بازی خطرناک از داور کارت‌ قرمز مستقیم دریافت ‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _بیست‌وپنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ تیم‌های فوتبال گالاتاسرای و کایسری‌اسپور در چارچوب هفته بیست‌ونهم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه ترک‌تلکام‌آرنا به‌مصاف یکدیگر رفتند و گالاتاسرای موفق شد در پایان با پیروزی قاطعانه شش بر صفر از سد کایسری‌اسپور عبور کند.

در این دیدار مائورو ایکاری، مهاجم اسبق اینترمیلان ایتالیا و پاری‌سن‌ژرمن (دقایق ۱۸، ۴۲ و ۱۲+۴۵) برای گالاتاسرای هت‌تریک کرد و نیکولو زانیولو دیگر بازیکنی که از تیم آ. اس. رم در لیگ ایتالیا به گالاتاسرای آمده است (دقیقه ۷۱) یک‌گل به‌ثمر رساند. میلوت راشیکا و کریم آکتورکوغلو زننده دو گل دیگر میزبان (دقایق ۲۳ و ۵۹) مقابل یاران لژیونرهای ایرانی بودند.

کایسری‌اسپور در شب اخراج مجید حسینی ۶تایی شد!

سیدمجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری‌اسپور که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفته بود در اقدامی عجیب درون محوطه‌جریمه خودی با خطای شدید روی لوکاس توریرا و ارائه بازی خطرناک در وقت‌های تلف‌شده نیمه‌دوم، پس از بازبینی صحنه به‌وسیله کمک‌داور ویدئویی با کارت‌قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد تا علاوه‌بر باز شدن دروازه تیمش برای سومین‌بار، کایسری را در ۴۵ دقیقه دوم ۱۰ نفره کند.

ضمن اینکه علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری‌اسپور در بازی شب گذشته نیز به‌علت آماده‌نبودن برای چهارمین هفته متوالی در لیست این تیم قرار نگرفت.

کایسری‌اسپور در شرایطی مقابل گالاتاسرای شش بر صفر شکست خورد که این تیم هم‌اکنون با ۶۶ امتیاز و فاصله‌ای ۹ امتیازی با سایر مدعیان در صدر جدول سوپرلیگ ترکیه جا خوش کرده است و مدعی نخست قهرمانی به‌شمار می‌رود؛ یاران مجید حسینی با این شکست سنگین ۴۴ امتیازی در رده هفتم جدول باقی ماندند و فرصت صعود سه‌پله‌ای در جدول نیز برای آنان از بین رفت.

کد خبر 654674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.