حبیب فرعباسی ادامه فصل را از دست داد!

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به‌علت شکستگی از ناحیه آرنج، فردا صبح تحت عمل‌ جراحی قرار خواهد گرفت و ادامه بازی‌های لیگ بیست‌ودوم را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن اصفهان روز گذشته _جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در جدالی سرنوشت‌ساز و در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برابر هم صف‌آرایی کردند و در پایان نفت مسجدسلیمان قعر جدولی با نتیجه یک بر صفر میهمان خود را شکست داد.

مهم‌ترین اتفاق این بازی برای ذوب‌آهن مصدومیت حبیب فرعباسی، گلر شماره یک سبزپوشان بود که منجر به تعویض اجباری وی شد. همان دقیقه پنجم بازی بود که علی کیانی‌فر، بازیکن نفتی‌ها از راه دور اقدام به شوت‌زنی کرد اما توپ وی به تیرک افقی دروازه ذوب‌آهن خورد و در ادامه مقابل پای پیمان رنجبری افتاد تا مهاجم زردپوشان دروازه خالی ذوب‌آهن را باز کند.

روی همین صحنه، حبیب فرعباسی به قصد مهار شوت از راه دور کیانی‌فر، به‌سمت چپ دروازه شیرجه زد و پس از اینکه نتوانست توپ را مهار کند با دست موافق روی آرنج خود به زمین افتاد؛ اتفاقی که باعث شد از ناحیه آرنج دست چپ به‌شدت مصدوم شود و در ادامه نیز به‌علت آسیب‌دیدگی نتواند به بازی ادامه دهد و جای خود را به سهیل میرلوحی داد. فرعباسی به‌سرعت با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد تا تحت مداوای ویژه و تست‌های پزشکی قرار بگیرد.

براساس اطلاعات خبرنگار ایمنا، پس از انجام تست‌های پزشکی و MRI مشخص شد که آرنج دست چپ حبیب فرعباسی دچار شکستگی شده است و به تشخیص پزشکان باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد؛ از همین‌رو گلر ذوب‌آهن پس از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان به اهواز رفت تا در بیمارستان بستری و برای عمل‌جراحی آماده شود. فرعباسی فردا صبح به اتاق‌عمل خواهد رفت تا آرنج دست خود را به تیغ جراحان بسپارد.

بنابراین حبیب فرعباسی، گلر نخست سبزپوشان اصفهانی حداقل یک الی دو ماه از میادین دور خواهد بود و به‌طور قطع ادامه بازی‌های فصل بیست‌ودوم را (هفته بیست‌وهفتم تا هفته سی‌ام) از دست خواهد داد.

کد خبر 654659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.