قلعه‌نویی نظاره‌گر دوئل ساپینتو - ساکت

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر تقابل استقلال و هوادار را از نزدیک تماشا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان فردا _شنبه بیست‌وششم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار استقلال و هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر را زیر نظر می‌گیرد تا عملکرد بازیکنان دو تیم را برای دعوت به اردوهای آینده تیم ملی از نزدیک مورد بررسی قرار دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هفته گذشته نیز ابتدا بازی پرسپولیس و ملوان بندرانزلی را در ورزشگاه آزادی از نزدیک تماشا کرد و پس از آن با پرواز به تبریز رفت و به تماشای دیدار مهم و جنجالی بین تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان در ورزشگاه یادگار امام نشست تا بازیکنان این چهار تیم از نزدیک زیر ذره‌بین سرمربی تیم ملی قرار بگیرند. البته قلعه‌نویی قرار بود در هفته بیست‌وچهارم بازی نساجی و گل‌گهر را هم از نزدیک تماشا کند که به‌علت سرماخوردگی این اتفاق رقم نخورد.

گفتنی‌ست آندرانیک تیموریان یکی از مربیان تیم ملی نیز هفته گذشته با سفر به اراک، دیدار آلومینیوم و استقلال را از نزدیک تماشا کرد و به ارزیابی وضعیت بازیکنان این دو تیم نشست تا شرایط را برای دعوت بازیکنان به اردوی بعدی تیم ملی تحت نظر گرفته و به‌همراه مشورت سایر اعضای کادر فنی تیم ملی بازیکنان را ارزیابی کند.

و پیش‌بینی می‌شود قلعه‌نویی علاوه‌بر خودش، دستیاران خود در تیم ملی را هم مأمور کند که سایر بازی‌های لیگ برتر را چه در هفته بیست‌وششم و چه در هفته‌های آتی زیر نظر گرفته و بررسی کنند. چرا که بازی‌های مهمی در هفته پیش‌رو و هفته‌های آینده برگزار خواهد شد و بهتر است که از تیررس چشمان کادر فنی تیم ملی دور نمانند.

کد خبر 654556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.