محبی و معصومی در انتظار برنز آسیا/ ابوذری  حذف شد

ارشک محبی و امیررضا معصومی برای کسب مدال برنز آسیا بر روی تشک میروند و حسین ابوذری از گرفتن مدال بازماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سی‌وسومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا به میزبانی شهر آستانه در کشور قزاقستان امروز _جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه_ در حال پیگیری است.

حسین ابوذری در وزن ۷۴ کیلوگرم، در دور نخست به مصاف شامیل ایساکوف از اردن رفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ماگومدرسول اصلویف از بحرین بر روی تشک رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد تا برای گرفتن مجدد کشتی در جدول شانس مجدد، منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد. با توجه به شکست ماگومدرسول در مرحله نیمه نهایی، ابوذری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ارشک محبی در دور نخست در وزن ۹۲ کیلوگرم، مقابل آراش یوشیدا از ژاپن با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد تا برای گرفتن کشتی در جدول شانس مجدد، منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد. با توجه به حضور آراش در دیدار فینال، محبی به گروه بازنده‌ها رفت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند.

امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست وزن ۱۲۵ کیلوگرم، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ضیاموحامت صفراف از ترکمنستان کشتی گرفت و حریفش را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت و مقابل لخاگواگرل مونختور از مغولستان بر روی تشک رفت و با نتیجه ۸ بر ۶ مغلوب شد تا در دیدار رده بندی کشتی بگیرد.

کد خبر 654524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.