هم‌افزایی بین‌بخشی برای بهره‌برداری سریع‌تر از پل شرقی تیران

سرپرست شهرداری تیران گفت: بهره‌برداری سریع‌تر از پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی شرقی شهر مستلزم هم‌افزایی و تعامل بین‌بخشی است.

رضا ناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح ورودی شرقی تیران، اظهار کرد: سال گذشته سازه پل توسط شهرداری با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال احداث شد و برای آسفالت در اختیار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه به صورت مشترک میان مدیریت شهری و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال احداث است که با بهره‌برداری از آن تردد به سمت غرب استان اصفهان تسهیل و ایمنی تردد از کمربندی تیران افزایش پیدا می‌کند.

سرپرست شهرداری تیران با بیان اینکه زیرساخت‌های بعضی از شرکت‌های خدمات‌رسان از محل پل جدید می‌گذرد، خاطرنشان کرد: لازم است نسبت به ایمن‌سازی و جابه‌جایی تأسیسات اقدام شود، بعضی از این اقدامات انجام شده و مابقی نیز در دستور کار است.

ناهی ادامه داد: انتقال آب‌های سطحی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید تا پیش از بهره‌برداری از این پروژه انجام شود؛ شهرداری با همکاری اداره حمل‌ونقل جاده‌ای تیران و کرون در حال انجام مطالعات است و مرحله عملیاتی آن اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: تلاش مسئولان بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این پروژه بوده است، اما موانع موجود از جمله اصلاحات و ایمن‌سازی زیرساخت‌ها، روشنایی پل، احداث زیرگذر و آسفالت باید رفع شود.

سرپرست شهرداری تیران تاکید کرد: هماهنگی خوبی برای بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از پروژه‌ها وجود دارد و همین تعاملات بین‌بخشی و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر برگ برنده این تقاطع غیرهمسطح برای افتتاح و تردد است.

ناهی گفت: در حال حاضر لایه نخست آسفالت پل انجام شده است، اما نیازمند یک لایه دیگر آسفالت برای کیفیت و استانداردسازی هستیم و تا زمانی که این اقدام انجام نشود، تردد از روی پل انجام نخواهد شد.

وی پل قبلی موجود در ورودی شرقی تیران را یکی از نقاط پرحادثه دانست و افزود: نظریه کارشناسی برای اصلاح این پل وجود داشت و احداث این پروژه در دستور کار مسئولان شهری دوره قبل قرار گرفت و طرح ایمن‌سازی این نقطه از شهر و احداث پل جدید در دوره ششم مدیریت شهری آغاز شد.

سرپرست شهرداری تیران اظهار کرد: سهم زیادی از بودجه عمرانی شهر صرف طراحی این پل شده و لازم است هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 654444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.