مهدی تارتار: اگر توفیق داشته باشیم برنده می‌شویم/ دلم نمی‌خواهد مسجدسلیمان سقوط کند اما...

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دوست ندارم نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته‌اول سقوط کند اما فوتبال حرفه‌ای‌ است و باید با تمام وجودمان برای کسب سه‌امتیاز تلاش کنیم تا هواداران‌مان نیز خوشحال شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس‌خبری پیش از مصاف ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که فردا برگزار می‌شود اظهار کرد: خیلی‌خوشحالم در شهری هستم که خاطرات خوب و خوشی به اتفاق هواداران خونگرم نفت مسجدسلیمان با این تیم داشتم. فردا هواداران از حضور در ورزشگاه محروم هستند اما ای‌کاش می‌توانستند بیایند و به جذابیت بازی کمک می‌کردند.

وی با اشاره به اهمیت دیدار ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان افزود: یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در فصل جاری می‌تواند باشد، درصورتی‌که انگیزه ما به‌اندازه انگیزه بازیکنان و تیم نفت مسجدسلیمان نیست. آن‌ها می‌خواهند با تمام وجودشان و به‌صورت انتحاری بازی کنند چرا که امیدوارند با پیروزی در برابر ما به جدول لیگ برگردند و ما کاملاً به این موضوع واقف هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اینکه دلش نمی‌خواهد نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته‌اول سقوط کند تصریح کرد: صحبت‌های موردنیاز را با بازیکنان‌مان انجام داده‌ایم و سعی می‌کنیم از بازیکنان باانگیزه‌تر مقابل مسجدسلیمان بازی بگیریم؛ برای ما مهم است در بازی فردا پابه‌پای بازیکنان نفت مسجدسلیمان بجنگیم و بتوانیم موفق باشیم‌. به‌جز بازی فردا برای تیم نفت مسجدسلیمان آرزوی موفقیت دارم و دوست ندارم این تیم به لیگ دسته‌اول سقوط کند. این مردم حق‌شان است در این شهر یک تیم خوب داشته باشند و امیدوارم با رسیدگی بیشتر این تیم در لیگ برتر حفظ شود.

مهدی تارتار همچنین در رابطه با تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم و باتوجه به اینکه نفت می‌خواهد برنده بازی باشد باید خیلی باهوش و باانگیزه باشیم و بتوانیم از نقاط‌ضعف‌شان استفاده کنیم. در آنالیزی که داشتیم و تمرینات‌مان اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و اگر توفیق داشته باشیم فردا به هدف‌مان که کسب سه‌امتیاز است خواهیم رسید تا با حفظ روند خوب‌مان هواداران ذوب‌آهن را خوشحال کنیم.

وی در پایان گفت: استرسی نداریم و فقط به پیروزی فکر می‌کنیم و باتوجه به اینکه زمین مساعدی هم برای دیدار فردا فراهم است و از آن محافظت شده دو تیم می‌توانند کیفیت خوبی از خودشان در زمین بازی ارائه دهند. این را باز هم می‌گویم دوست‌ندارم نفت مسجدسلیمان باتوجه به شرایطی که دارد سقوط کند اما فوتبال است و باید حرفه‌ای فکر کنیم و با تمام وجودمان کارمان را انجام دهیم.

کد خبر 654429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.