باشگاه لیگ‌برتری همچنان رویای جذب رافینیا را در سر دارد!

با وجود تمایل رافینیا برزیلی برای ماندن در بارسلونا، چلسی همچنان علاقه‌مند به جذب این بازیکن در تابستان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال چلسی تابستان گذشته به شدت پیگیر جذب رافینا بود، اما بارسلونا موفق‌تر عمل کرد و او را به خدمت گرفت‌. این بازیکن برزیلی با قراردادی به ارزش ۶۵ میلیون یورو (۵۵ میلیون پوند / ۶۵ میلیون دلار) به نیوکمپ نقل مکان کرد.

به نقل از روزنامه اسپورت، چلسی با وجود صرف بیش از ۶۰۰ میلیون پوند در دو پنجره نقل و انتقالات برای بازسازی تیم، دوباره علاقه‌مند به جذب وینگر برزیلی بارسلونا است، درحالی که کاتالان‌ها خیلی هم راغب به نگه داشتن او نیستند.

رافینیا پس از شروع پر دردسر زندگی خود در بارسلونا، آرام آرام تحت نظر ژاوی دوباره به فرم خوب خود برگشته و مصدومیت عثمان دمبله هم مزید بر علت شده تا او بهتر در ترکیب مورد استفاده قرار بگیرد.

بارسلونا دوست دارد که این بازیکن در فصل آینده، همچنان عضو تیم باقی بماند، اما در عین حال ممکن است او یک گزینه برای فروش، جهت بدست آمدن پول نقد باشد زیرا آبی اناری‌ها مجبورند برای پیروی از مقررات FFP (بازی جوانمردانه مالی) لالیگا، ۱۵۰ میلیون یورو از فروش بازیکنان پول بدست آورند.

واضح است که رافینیا قصد جدایی ندارد و می‌خواهد به کارش با بارسلونا ادامه دهد. دکو، ای جنت او، از علاقه چلسی آگاه است اما از این بازیکن برزیلی جهت ادامه حضور در تیم اسپانیایی حمایت می‌کند. در همین حال، بارسلونا گزینه‌های خود را مورد بررسی قرار خواهد داد و قبل از تصمیم گیری نهایی، تمام پیشنهاداتی که برای بازیکنانش ارائه می‌شود را مطالعه می‌کند.

این بازیکن روز یکشنبه، همراه با بارسلونا در لالیگا مقابل ختافه قرار خواهد گرفت، درحالی که چلسی یک روز زودتر در لیگ‌برتر میزبان برایتون خواهد بود.

کد خبر 654417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.