آیا بلینگهام به منچستریونایتد می‌پیوندد؟

منچستریونایتد شانس خوبی برای جذب جود بلینگهام در تابستان دارد، هرچند که این هافبک ممکن است بوروسیا دورتموند را ترک نکند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گمان می‌رود که جود بلینگهام ملی‌پوش انگلیسی دورتموند، تابستان امسال از سیگنال ایدونا پارک جدا شود. پس از اینکه لیورپول تصمیم گرفت از جذب این ستاره، دست بکشد، حالا ظاهراً منچسترسیتی و رئال مادرید شانس بالایی برای بدست آوردن او دارند.

طبق گزارش رسانه انگلیسی Football Daily، منچستریونایتد نیز در این رقابت حضور دارد و آنها هم شانس خوبی برای جذب بازیکنی دارند که سه سال پیش از امکانات باشگاه در کمپ کارینگتون بازدید کرد و همچنین با اسطوره باشگاه سر الکس فرگوسن ملاقات کوتاهی داشت.

شیاطین‌سرخ درگیر مسائل مالکیتی هستند که این امر مطمئناً به آن‌ها اجازه می‌دهد با دست بازتری، در پنجره نقل و انتقالات شرکت کنند. هزینه چنین معامله‌ای، احتمالاً بیش از ۱۲۰ میلیون پوند (۱۴۹ میلیون دلار) خواهد بود و اگر مالک جدیدی پا به اولدترافورد بگذارد، آنها این امکان را دارند که ستاره‌ای مثل بلینگهام، را به چنگ آورند.

طبق گزارش رسانه ESPN، منچسترسیتی در حال‌حاضر علاقه زیادی برای به خدمت گرفتن بازیکن دارد اما تاکنون توافقی صورت نگرفته است. گزارش شده بود که اطرافیان این بازیکن ۱۹ ساله، با نمایندگانی از رئال‌مادرید نیز دیدار کرده بودند اما از آن زمان تاکنون، تحرکات کمی صورت گرفته است. از این رو، تعجب آور نخواهد بود اگر این ملی‌پوش انگلیسی برای یک فصل دیگر در دورتموند بماند و سپس برای تجربه یک چالش جدید، از آلمان خارج شود.

با وجود پیشنهاد از چند غول اروپایی، بلینگهام ممکن است مجبور شود در تابستان، درباره آینده خود تصمیم بگیرد. با این حال، او فعلآ روی بازی شنبه دورتموند مقابل اشتوتگارت در بوندسلیگا تمرکز کرده است.

کد خبر 654401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.