مراجعه ۳۵۶ نفر به مراکز درمانی هلال‌احمر چهارمحال‌وبختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۲۹۱ نفر از خدمات پذیرش پیش از کلینیک جمعیت هلال احمر استان استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود مثنوی امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم فروردین‌ماه_ در نشست خبری فعالیت‌های حوزه معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: فعالیت‌های حوزه معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری از ابتدای طرح نوروزی از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۲ فروردین اعلام شده بود.

وی افزود: نوروز امسال از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۲، ۸۰۲ نفر به داروخانه جمعیت هلال احمر استان مراجعه کردند و از خدمات این مجموعه بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: ۲۹۱ نفر از خدمات پذیرش پیش از کلینیک جمعیت هلال احمر استان استفاده کردند، ۳۵۶ نفر به مراکز درمانی جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری مراجعه کردند و ۲۵ نفر از خدمات مراکز توانبخشی استفاده کردند.

وی اظهار کرد: تلاش در راستای آموزش و نهادینه‌سازی فرهنگ نوع دوستی، نیکوکاری، خدمات بشر دوستانه و عام‌المنفعه و فعالیت‌های خود امدادی به جوانان و نوجوانان زندانی و مددجویان کانون اصلاح و تربیت از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

مثنوی گفت: از هرگونه تعامل و همکاری مشترک با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری به منظور تسریع و تسهیل شرایط خدمت‌رسانی استقبال می‌کنیم و هیچ محدودیتی در این راستا وجود ندارد.

وی تاکید کرد: همکاری در پرداخت هزینه‌های درمانی خانواده زندانیان نیازمند با معرفی از طرف زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری یکی از موارد تصویب شده در این تفاهم‌نامه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال‌وبختیاری آمادگی دارد تا به صورت شبانه‌روزی در سطح استان مشغول خدمت‌رسانی به مردم باشد.

وی تصریح کرد: حضور به‌موقع گروه‌های امدادی در صحنه حوادث از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این امر علاوه بر نجات جان مردم موجب افزایش رضایتمندی از خدمات دولتی شده است‌، همچنین افزایش حس اعتماد و امنیت ازجمله عوامل توسعه کشور است.

مثنوی تصریح کرد: در زمان بروز حوادث، فرد حادثه‌دیده و افرادی که در محل حضور دارند با ورود خودروهای امدادی و نیروهای آتش‌نشانی و امداد و نجات، به حس آرامش و نجات از بحران دست می‌یابند. همچنین علاوه بر حضور به‌موقع نیروها در صحنه، حتی مشاهده نیروهای امدادی در مراکز و پایگاه‌های فعالیتی به‌نوعی موجب ایجاد حس اعتماد و امنیت روانی در جامعه می‌شود.

کد خبر 654388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.