فضاسازی و تبلیغات شهری برای گرامیداشت روز جهانی قدس

شهردار زرین‌شهر گفت: نصب بنرهای شهری، نصب پلاکاردهای مناسبتی، آماده‌سازی مسیرهای منتهی به مصلی بزرگ حضرت ولی عصر (عج)، نظافت عمومی و اتخاذ تمهیدات ترافیکی از اقدامات اتخاذ شده از سوی مدیریت شهری جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی احمدی در جمع مسئولان شهرستان لنجان با بیان اینکه به دلیل تحولات سیاسی منطقه و اتفاقات اخیر در سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع و حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

وی افزود: این استراتژی در نامگذاری روز قدس سبب شد مرحله جدیدی در همبستگی با فلسطین و استکبارستیزی در سایه بیداری ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه در منطقه و جهان در برابر صهیونیست‌ها و استکبار جهانی شکل بگیرد.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم روز جهانی قدس سبب خواهد شد ماهیت رژیم جعلی جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی و حامیان این رژیم جعلی در افکار عمومی جهان برملا شود و از سوی دیگر شاهد گسترش فرهنگ مقاومت در بین ملت‌های مسلمان باشیم.

اسماعیلی‌احمدی ادامه داد: حضور پرشور و گسترده آحاد مردم در راهپیمایی فردا به طور قطع مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب صهیونیست و مستکبران جهان خواهد بود، از این رو از شهروندان خطه طلایی ایران دعوت می‌شود پرشورتر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به فضاسازی، تبلیغات شهری و محیطی شهرداری زرین شهر برای گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: همکاری لازم با تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی به ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان ان است.

شهردار زرین‌شهر گفت: نصب بنرهای شهری، نصب پلاکاردهای مناسبتی، آماده‌سازی مسیرهای منتهی به مصلی بزرگ حضرت ولی عصر (عج)، نظافت عمومی و رفع موانع، اتخاذ تمهیدات ترافیکی و تأمین تجهیزات صوت مراسم از اقدامات اتخاذ شده از سوی مدیریت شهری جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم است.

اسماعیلی‌احمدی افزود: امروز روز جهانی قدس به روز ترس استکبار جهانی از اتحاد و همبستگی مسلمانان تبدیل شده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق اهداف بلند این روز و یکی از چشم‌اندازهای آن که بیداری جهان اسلام و آزادی قدس شریف به‌شمار می‌آید، باشیم.

کد خبر 654375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.