رافائل نادال به تورنمنت بارسلونا نمی‌رسد/ هدف خاک گرنداسلم پاریس!

رافائل نادال تنیسور مطرح اسپانیایی به‌علت مصدومیت مسابقات بارسلونا را از دست داد و خودش را آماده می‌کند تا هرطور که شده در رقابت‌های گرنداسلم پاریس حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رافائل نادال قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم به احتمال ۹۰ درصد مسابقات خاکی ATP-۵۰۰ در بارسلونای اسپانیا را از دست می‌دهد؛ نادال نمی‌خواهد خود را مجبور به بازگشت به میادین حرفه‌ای کند، زیرا از وضعیت جسمانی‌اش زیاد مطمئن نیست و قصد دارد برنامه سال گذشته خود را قبل از فتح رولان گاروس تکرار کند.

رافائل نادال می‌خواهد از مسابقات بارسلونا بگذرد، اما در مسترز مادرید (اسپانیا) و رُم (ایتالیا) بازی کند. تنیسور بزرگ اسپانیایی چند ماه قبل در جریان مسابقه با مکنزی مک‌دونالد تنیسور آمریکایی در دور دوم گرنداسلم استرالیا ۲۰۲۳ مصدوم شد و MRI این تنیسور نشان‌دهنده رگ‌به‌رگ‌شدن عضله پای‌چپ بوده است و از آن‌زمان تاکنون مسابقه نداده است.

بدین ترتیب رافا نادال در دوره بعدی گودو در بارسلونا شرکت نخواهد کرد؛ رافائل نادال در مسابقات استرالیا دچار مصدومیت شد و خودش نیز عنوان کرد که اتفاق خوبی برایش رقم نخورده است؛ ۴۰ روز از آن اظهارات می‌گذرد و مصدومیت رافا آن‌طور که خودش و همه انتظار داشتند بهبود نیافته است.

رافائل نادال به تورنمنت بارسلونا نمی‌رسد/ هدف خاک گرنداسلم پاریس!

مشکل تنیسور مایورکایی پسواس ایلیاک بوده که بسیار نگران‌کننده است. این آسیب تنها عضلانی نیست و تاندون را نیز تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و فقط با معجزه می‌تواند به مسابقات بارسلونا برسد؛ او قصد دارد در مسابقات آزاد موتوآ مادرید (بیست‌وچهارم ماه‌آوریل تا هفتم ماه‌می) حضور داشته باشد، اما واضح است که تنها هدف این است که بتواند در رولان گاروس شرکت کند.

نادال قرار نیست قبل از فرا رسیدن گرنداسلم پایتخت پاریس کوچک‌ترین ریسکی کند. رافا نادال قهرمان کنونی رولند گاروس است، جایی که او جوکوویچ و سه تنیس باز دیگر را شکست داد، کاری که هیچ برنده دیگری در رولان گاروس قبلاً انجام نداده بود و تنها با دو پیروزی در مادرید و یک پیروزی دیگر در رم توانست جام را از آن خود کند.

رافائل نادال در حال حاضر در رتبه پانزدهم جهان قرار دارد. او تنها توانسته است چهار بازی انجام دهد که نتیجه آن یک برد و سه باخت بوده است؛ او در جام یونایتد در سیدنی مقابل ده‌مینیور و کامرون نوری شکست خورد و در استرالیا جک دریپر را شکست داد تا بعداً به مک دونالد آمریکایی شکست بخورد.

کد خبر 654369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.