برگزاری همایش راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان از برگزاری نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر با مشارکت شهرداری سمنان خبر داد.

سیدمحمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر با همکاری و مشارکت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کلانشهر قم سوم و چهارم خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: تأمین، انتقال، توزیع و بهره‌وری آب، استفاده از آب‌های نامتعارف در آبیاری فضای سبز شهری، راهکارهای اصلاح خاک‌های شور و قلیا، مدیریت و کنترل آفات و بیماری‌های گیاهی در فضای سبز، کاربرد ماشین‌آلات و مکانیزاسیون فضای سبز از محورهای این همایش است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: طراحی منظر و استفاده از المان‌های شهری متناسب با اقلیم، استفاده از فناوری‌های نوین، هوشمندسازی نگهداشت فضای سبز و معرفی گونه‌های گیاهی سازگار با شرایط خشک و نیمه‌خشک در فضای سبز شهر از محورهای نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر است.

قاسمی گفت: علاقه‌مندان و صاحب‌نظران در حوزه فضای سبز جهت شرکت در همایش و ارسال مقاله به دبیرخانه با شماره‌های ۰۹۹۰۲۴۶۳۶۷۷ و ۰۲۵۳۷۷۱۱۲۲۳ تماس حاصل یا به آدرس اینترنتی https://greenspace.areeo.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 654354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.