درمان تمام بیماری‌ها در کشور / ضرورت ارتقای بیشتر کیفیت خدمات در مراکز درمانی

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه امروز تمام بیماری‌ها در کشور درمان می‌شود، گفت: با کمک دانشمندان سلامت، توانستیم نیروی انسانی قدرتمندی را تربیت کنیم، به‌طوری‌که اکنون بسیاری از کشورهای منطقه از ما در امر بهداشت و سلامت استمداد می‌جویند.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین‌اللهی در نشست هم‌اندیشی رؤسای بیمارستان‌های استان تهران با اشاره به شعار سال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» اظهار کرد: با تلاش‌هایی که در طول ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است، امروز از قوی‌ترین نظام سلامت منطقه برخوردار هستیم، به گونه‌ای که شاخص‌های سلامت در جمهوری اسلامی با فاصله بسیار زیاد نسبت به دیگر کشورهای منطقه در جایگاه برتر قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز تمام بیماری‌ها در کشور درمان می‌شود، افزود: با کمک دانشمندان سلامت توانستیم نیروی انسانی قدرتمندی را تربیت کنیم، به طوری که اکنون بسیاری از کشورهای منطقه از ما در امر بهداشت و سلامت استمداد می‌جویند.

وزیر بهداشت درمان، آموزش پزشکی با اشاره به خدمت‌رسانی همراه با ایثار و مجاهدت مراکز درمانی در نخستین روزهای شیوع و گسترش همه‌گیری بیماری کرونا، گفت: رشادت‌ها و فداکاری‌های کادر سلامت در مراکز درمانی، در تاریخ ثبت شد و با وجود اینکه رسیدگی به بیماران کرونایی در بعضی کشورهای اروپایی جنجال‌هایی را پدید آورد، در ایران اسلامی به سرعت به وضعیت بیماران رسیدگی شد.

وی از تسهیل صدور مجوز برای تولیدات حوزه سلامت خبر و ادامه داد: مراکز درمانی ما پاسخ‌گوی نیاز جامعه است و دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌های ما در زمینه گردشگری سلامت گام‌های بلندی برداشته‌اند.

عین‌اللهی با تاکید بر ضرورت ارتقای بیشتر کیفیت خدمات در مراکز درمانی، خاطرنشان کرد: تأمین حقوق بیماران، رعایت اخلاق پزشکی در تعامل با بیمار، ارتقای کیفیت خدمات درمانی و توجه به پیوست فرهنگی سلامت در بیمارستان‌ها نیز از جمله موارد مورد تاکید هستند.

کد خبر 654291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.