نبود بودجه مهم‌ترین مشکل آزادسازی‌ها است

شهردار برف‌انبار با بیان اینکه سال گذشته هزار مترمربع آزادسازی در سطح شهر انجام شده است، گفت: شهرداری در مقابل آزادسازی‌ها به اخذ پروانه تجاری و ساختمانی برای شهروندان و خاک‌برداری کمک می‌کند.

حمیدرضا شریعت‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه فضای سبز شهری شش هکتار شامل یک پارک ساحلی بزرگ و دو پارک محلی است، اظهار کرد: سرانه فضای سبز شهر ۱۱ مترمربع است و آبیاری فضای سبز از طریق چاه کشاورزی انجام می‌شود.

وی افزود: در گذشته مجوز حفر چاه نداشتیم که در سفر استاندار اصفهان به شهرستان فریدون‌شهر قول مجوز یک حلقه چاه داده شد و پیگیر آن هستیم.

شهردار برف‌انبار با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ کاشت نزدیک به دو هزار اصله نهال در سطح شهر و سه هکتار گل‌کاری انجام شده است، خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های شاخص احداث پارک به مساحت یک هزار مترمربع در محله خمسلو است.

شریعت‌نیا تصریح کرد: شهرداری به منظور رونق گردشگری شهر، سال گذشته احداث پارک ساحلی به مساحت چهار هکتار را در نزدیکی بلوار ورودی شهر انجام داد که مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفت و در حال حاضر فاز دوم پارک به مساحت دو هکتار در حال احداث است.

وی با بیان اینکه سال گذشته هزار مترمربع آزادسازی در سطح شهر انجام شده است، اضافه کرد: شهرداری در مقابل آزادسازی‌ها به اخذ پروانه تجاری و ساختمانی برای شهروندان و خاک‌برداری کمک می‌کند.

شهردار برف‌انبار افزود: در راستای ساماندهی محلات کم‌برخوردار شهر طرح‌های شهری در تمام محله‌های سطح شهر اجرا شده است.

کد خبر 654245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.