دستگیری قاتل فراری قبل از خروج از مرز

فرمانده انتظامی شهرستان خوی از دستگیری قاتل فراری در کمترین زمان پس از ارتکاب جرم خبر داد و گفت: این فرد در حین خروج از مرز با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ سیدجلیل موسوی شامگاه -چهارشنبه بیست‌وسوم فروردین‌ماه- با بیان اینکه قاتل پس از قتل دو نفر در نزاع خونین خانوادگی متواری شده بود، اظهار کرد: قاتل قصد داشت از مرز خارج شود که با اقدامات مؤثر پلیسی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پس از اعلام این نزاع به سرعت اکیپی از کارآگاهان پلیس در محل حضور یافته و نسبت به بررسی صحنه جرم اقدام کردند، افزود: مأموران با بررسی دلایل و مدارک حاصله از صحنه جرم نسبت به شناسایی متهم اقدام و با اشراف اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی در کمتر از ۲۴ ساعت وی را دستگیر کردند.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: شب گذشته و به دنبال وقوع درگیری خونین خانوادگی شب در یکی از روستاهای شهرستان خوی، سه نفر کشته و یک نفر نیز زخمی شد.

وی ادامه داد: قاتل پس از ارتکاب جرم متواری شده و قصد خروج از مرزهای کشور را داشت که با هماهنگی دستگاه قضائی با ضابطان توسط پلیس دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه علت این نزاع، اختلافات خانوادگی بوده است، خاطرنشان کرد: اختلاف خانوادگی دو خانواده بر سر یک موضوع کم ارزش موجب این حادثه ناگوار شد.

وی ضمن همدردی با خانواده مقتولان، آن‌ها را به آرامش دعوت و تاکید کرد: ضارب در سریع‌ترین زمان ممکن وفق مقررات محاکمه و مجازات خواهد شد.

کد خبر 654204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.