گزینه تورنمنت کافا همچنان روی میز تیم‌های آسیایی

باوجود تغییرات فراوانی که در راستای برگزاری تورنمنت کافا (آسیای‌مرکزی) ایجاد شده اما کماکان شانس انجام این تورنمنت زیاد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برپایی تورنمنت کافا (آسیای مرکزی) چند هفته‌ای است در رسانه‌ها به میان آمده که احتمالاً با حضور ایران و روسیه و چند تیم دیگر برگزار خواهد شد؛ همچنین به‌نظر می‌رسید که خردادماه، زمان قطعی برگزاری این مسابقات با حضور هشت تیم خواهد بود. اما ظاهراً هنوز تاریخ مشخصی برای برگزاری این تورنمنت اعلام نشده است.

حتی مدیران فوتبال روسیه عنوان کرده‌اند امیدواریم در آینده نزدیک همه مسائل مربوطه حل شود و تعداد شرکت‌کنندگان در این رقابت‌های تابستانی نیز مشخص شوند؛ این درحالی است که در جدیدترین اخبار منتشرشده، کشور عمان هم به تورنمنت کافا دعوت شده تا پس از ایران، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان، افغانستان، تایلند و روسیه، نهمین دعوت شده به کافا لقب گیرد.

اما میزبانی بی‌شک قرقیزستان در کنار تاشکند باعث شده تا مقامات ایران و روسیه تردیدهایی برای حضور در تورنمنت کافا داشته باشند و ممکن است انصراف خود را اعلام کنند. با این حال حضور در یک تورنمنت جدی در فاصله چند ماه تا جام ملت‌های آسیا، پیشنهادی وسوسه‌برانگیز برای همه تیم‌های آسیایی خواهد بود و از این رو پرونده کافا همچنان برای ایران باز خواهد بود.

گفتنی است پیش‌تر تاریخ نوزدهم تا سی‌ویکم خردادماه به‌عنوان زمان احتمالی تورنمنت کافا اعلام شده بود، اما ممکن است این تاریخ با تعویق همراه شود و حتی تعداد تیم‌هایی که در این تورنمنت حاضر خواهند شد نیز احتمال دارد دست‌خوش تغییرات شود.

کد خبر 654190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.