مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «۱۰۶۵ پروژه در بودجه ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده است / تمهیدات ویژه مدیریت شهری برای شب‌های قدر»، «اجرای روکش دوم آسفالت تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی»، «دریافت اطلاعات برنامه‌های لیالی قدر از «اصفهان من»»، «سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی اصفهان به شب‌زنده‌داران قدر + جزئیات مسیرها»، «اولویت‌بندی بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری»، «تحولات احتمالی در بدنه شهرداری / مراقب آبروی مدیرانی که جابه‌جا می‌شوند باشیم»، «دولت پای کار تکمیل خط ۲ متروی اصفهان است / لزوم تأمین اعتبار برای احداث ادامه خیابان زاهد»، «بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ مترو تا پایان سال آینده / لزوم توسعه ناوگان اتوبوسرانی اصفهان»، «پاسخ مثبت شورای اسلامی شهر به استفساریه تمدید پروانه هتل‌سازی» و «حمایت شهرداری اصفهان از ۲۸۰۰ مرکز فرهنگی / شعار سال با برنامه‌ریزی صحیح محقق می‌شود» مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

۱۰۶۵ پروژه در بودجه ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده است / تمهیدات ویژه مدیریت شهری برای شب‌های قدر

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با بیان اینکه امسال در بودجه شهرداری ۱۰۶۵ پروژه پیش‌بینی شده است، گفت: این تعداد پروژه در چهار سبد سه ماهه توزیع شده است و بر این اساس هر سه ماه اجرای تعدادی از این پروژه‌ها آغاز می‌شود که امیدواریم از مسیر این پروژه‌ها شرایط زندگی در شهر برای شهروندان آسان‌تر شود.

اجرای روکش دوم آسفالت تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی

هوشنگ نظری‌پور، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از اجرای عملیات روکش دوم آسفالت تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی با اعتباری معادل ۶۵ میلیارد ریال و با هدف افزایش کیفیت آسفالت برای ارتقای ایمنی تردد، دوام آسفالت و مقاومت در برابر لغزندگی خبر داد.

دریافت اطلاعات برنامه‌های لیالی قدر از «اصفهان من»

سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از برگزاری مراسم شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان از طریق دانلود و نصب اپلیکیشن «اصفهان من» اطلاعات، آدرس و زمان برگزاری مراسم شب‌های قدر را دریافت کنند.

سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی اصفهان به شب‌زنده‌داران قدر + جزئیات مسیرها

سیدعباس روحانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: این شرکت برای سرویس‌دهی به زائران گلستان شهدا در شب‌های قدر تمهیداتی را در نظر گرفته است.

اولویت‌بندی بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری

سعید ابراهیمی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان از بودجه ۱۴۰۲ مربوط به پروژه‌های عمرانی دارای زمان و مکان و آغاز و پایان مشخص است که در چهار مقطع سه ماهه اولویت‌بندی شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بر اساس اولویت از ابتدای امسال اجرا می‌شود.

تحولات احتمالی در بدنه شهرداری / مراقب آبروی مدیرانی که جابه‌جا می‌شوند باشیم

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان درباره توسعه امور خواهرخواندگی گفت: به تعداد اعضای شورای اسلامی شهر باید انجمن‌های دوستی ایجاد کنیم و هر کس محور نظارت بر توسعه امور بین‌الملل و استفاده از ظرفیت دیپلماسی شهری باشد.

دولت پای کار تکمیل خط ۲ متروی اصفهان است / لزوم تأمین اعتبار برای احداث ادامه خیابان زاهد

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای اجرای خط دو قطار شهری اصفهان، دولت در میدان است، زیرا آلودگی هوای کلان‌شهرهای کشور قابل تحمل نیست و یکی از پروژه‌هایی که می‌تواند باعث کاهش این آلودگی شود، ایجاد خطوط مترو است تا شهروندان کمتر از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند.

بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ مترو تا پایان سال آینده / لزوم توسعه ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس برنامه، فاز نخست خط دو متروی این کلان‌شهر باید تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد و هیچ‌چیز نباید مانع تحقق این امر شود.

پاسخ مثبت شورای اسلامی شهر به استفساریه تمدید پروانه هتل‌سازی

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان، دستور جلسات بررسی شده در هشتادودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.

مردم هوشیارتر باشند / هیچ روزنه‌ای برای نفوذ دشمن و موج‌سواری آن‌ها فراهم نشود

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از بهترین اقدامات انجام شده در سال گذشته کمک به مساجد و مراکز فرهنگی بود که در این راستا ۲۸۰۰ مرکز فرهنگی مورد حمایت قرار گرفته است.

کد خبر 654178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.