عذرخواهی سرمربی ناپولی از پپ گواردیولا برای پایان دادن به کدورت‌ها

لوچیانو اسپالتی پس از انتقاد بد از سرمربی منچسترسیتی در جمع خبرنگاران مجبور به عذرخواهی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پپ گواردیولا، پس از صعود ناپولی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری پنج بر صفر در مجموع، مقابل آینتراخت فرانکفورت، از ناپلی‌ها به عنوان "بهترین تیم اروپا" یاد کرد.

با این حال، اسپالتی از این ستایش چندان راضی نبود و به آن، به‌عنوان یک ترفند برای "تضعیف ناپولی" نگاه کرد. درگیری رسانه‌ای بین این دو مربی ادامه یافت، زیرا سرمربی من‌سیتی اسپالتی را "حساس" خواند و او را "بدخو" توصیف کرد.

خبرنگاران اسپالتی خواستند تا قبل از بازی ناپولی با میلان در مرحله یک چهارم نهایی، دوباره راجع به گواردیولا صحبت کند و این سرمربی ترجیح داد به خاطر اظهارات قبلی خود، عذرخواهی کند.

او به خبرنگاران گفت: "من چیزهای زیادی از گواردیولا یاد گرفتم. همه مربیان چیزهای خوبی از او یاد گرفته‌اند. برای من پپ، مانند یورگن کلوپ، روبرتو دزربی، همه سرمربی‌ها، یک مرد شگفت‌انگیز است. گواردیولا، کلوپ و دی زربی از جمله سرمربیان فوتبالی هستند که من همیشه کارشان را دوست دارم، بنابراین اگر سرمربی سیتی، بیان من را اشتباه فهمیده، من معذرت‌خواهی می‌کنم، زیرا وقتی مربی‌ای مانند او درمورد ناپولی صحبت‌های خوبی می‌کند واقعاً من را خوشحال می‌کند. من همیشه شیفته تیم بارسلونا تحت رهبری پپ بودم."

اگر ناپولی و سیتی در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی با موفقیت دیدارهای خود را پشت سر بگذارند، می‌توانند در فینال لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر روبرو شوند.

سیتی پس از پیروزی سه بر صفر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی برابر بایرن‌مونیخ در استادیوم اتحاد، شانس خوبی برای صعود به دور بعد دارد. ناپولی هم امیدوار است مقابل میلان سن‌سیرو نتیجه خوبی کسب کند.

کد خبر 654169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.