۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
پیشنهاد هنگفت النصر به آقای خاص!

گزارش‌ها حاکی از آن است که النصر به ژوزه‌ مورینیو پیشنهاد قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو را داده است، چرا که آن‌ها به دنبال همکاری مجدد سرمربی رم با کریستیانو رونالدو هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوزه مورینیو پرتغالی که تا سال ۲۰۲۴ با رم قرارداد دارد که با پیشنهاد سنگین از سوی النصر عربستان مواجه شده و باید دید چه تصمیمی خواهد گرفت، اینکه آیا وسوسه می‌شود تا با رونالدو همکاری کند یا اینکه در پایتخت ایتالیا باقی می‌ماند، این درحالی است که او قبلاً بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در رئال‌مادرید حضور داشته و CR۷ را تمرین داده است.

بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی AS، به مورینیو برای دو فصل، مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو برای هدایت این تیم لیگ‌برتر عربستان پیشنهاد شده است که او را به پردرآمدترین مربی جهان تبدیل می‌کند.

با این حال، النصر ممکن است برای جذب مورینیو تا تابستان صبر کند، زیرا آقای خاص را درگیر چالش دوگانه قهرمانی در لیگ اروپا و هدایت رم به جمع چهار تیم برتر سری‌آ می‌بیند.

اگرچه این مربی ۶۰ ساله قبلاً گفته بود که کاملاً به جالوروسی متعهد است، و ظاهراً از مالکان باشگاه خواسته است تا تصویر روشن‌تری از آینده خود داشته باشد و همچنین اخیراً گفته است "قراردادها گاهی اوقات می‌توانند نادیده گرفته شوند."

علاوه بر این، گزارش‌ها از عربستان سعودی حاکی از آن است که اوضاع بین رونالدو و رودی گارسیا، سرمربی تیم، تغییر کرده است، زیرا مهاجم از رویکرد تاکتیکی تیم ناراضی است و تساوی اخیر با الحیفا، وضعیت را بدتر کرده است.

اعتقاد بر این است که گارسیا در حال‌حاضر در شرایط بدی قرار دارد و شکست در بازی بعدی ممکن است باعث شود او با حکم اخراج روبرو شود.

النصر روز سه‌شنبه در لیگ‌برتر عربستان، برابر رقیب اصلی خود یعنی الهلال قرار خواهد گرفت درحالی که مورینیو سرگرم آماده‌سازی تیمش برای بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل فاینورد (تیم علیرضا جهانبخش) خواهد بود.

کد خبر 654163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.