امدادرسانی اورژانس به ۵۳ بیمار و مصدوم در دومین شب قدر

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان از امدادرسانی اورژانس به ۵۳ بیمار و مصدوم در دومین شب قدر خبر داد.

فرهاد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شب گذشته در دومین شب قدر، مصادف با شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان، واحدهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان همراه با مردم اصفهان در مراسمات پر فیض شب قدر حضور یافتند.

وی با اشاره به تمهیدات پوشش امدادسلامت در این مراسم، افزود: در دومین شب از شب‌های قدر، ۱۳ واحد امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان شامل ۱۰ واحد امدادی آمبولانس، دو واحد امدادی اورژانس موتوری و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل‌های برگزاری مراسم شب قدر مستقر شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به آمار امدادرسانی به شب زنده‌داران شب قدر در این شب، تصریح کرد: در این شب کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، به ۵۳ بیمار و مصدوم امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه در این شب امدادرسانی به هفت بیمار دارای مشکلات تنفسی، ۱۲ مورد مربوط به آسیب اندام، ۱۱ بیمار دچار ضعف و بی‌حالی و ۲۳ مورد شامل مشکلات مربوط به سلامت، انجام شد، ادامه داد: از تعداد مراجعات به واحدهای امدادی مستقر اورژانس پیش‌بیمارستانی، دو بیمار دچار دارای مشکلات تنفسی توسط واحدهای امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، سه بیمار پس از دریافت درمان سرپایی در محل، برای اعزام به بیمارستان رضایت ندادند و سایر موارد مراقبت‌های سرپایی دریافت کردند.

حیدری با بیان اینکه استقراری‌ها از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه آغاز و تا ساعت ۳:۱۵ بامداد پس از اتمام مراسم پر فیض شب‌های قدر ادامه داشت، گفت: افزون بر استقرار واحدهای امدادی اورژانس در محل‌های برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر، اتوبوس آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی استان نیز در گلستان شهدا مستقر شد.

کد خبر 654152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.