زنگنه: بازی سختی مقابل نفت عراق داریم/یکسری از اتفاقات تمرکز بازیکن را برهم می‌زند

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: وقتی در مسابقه ای باید ببری و در غیر این صورت حذف می‌شوی، استرس و فشار روانی خود را دارد. یکسری بازیکن کم تجربه داریم، اما ترکیب اصلی تیم با تجربه است و سابقه حضور در این رقابت هارا دارد.

آرمان زنگنه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم بسکتبال ذوب‌آهن، اظهار کرد: به جایی از فصل رسیدیم که از لحاظ بدنی مشکلی نداریم، دو نفر از بازیکنان های تیم سرما خورده بودند که در حال حاضر وضعیت خوبی دارند، در بعضی از مسابقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که باید اسم آن را بدشانسی بگذاریم، در حال حاضر بازیکن خارجی به تیم اضافه شده که هنوز با تیم هماهنگ نیست، اما می‌تواند به مرور زمان هماهنگی لازم را به دست آورد و به تیم کمک کند.

وی در رابطه با مصدومیت محمد حسین جعفری و امیرعلی قلی‌زاده، تصریح کرد: امیرعلی مریض بود و جعفری هم مدتی است که بامصدومیت کمر بازی می‌کند، کادر پزشکی در تلاش است تا این دو بازیکن را برای بازی امروز برساند. همه بازیکنان تیم مصدومیت‌هایی دارند و کل فصل را با آن سر کردند، اما در زمانی از مسابقات قرار داریم که این دلایل بهانه است و باید نتیجه بگیریم.

بازیکن بسکتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه مقابل نفت عراق بازی راحتی نداریم، گفت: وقتی در مسابقه‌ای باید ببری و در غیر این صورت حذف می‌شوی، استرس و فشار روانی خود را دارد. یکسری بازیکن کم تجربه داریم، اما ترکیب اصلی تیم با تجربه است و سابقه حضور در این رقابت هارا داریم. عراق در بازی‌هایی که مقابل ما داشته، تیم دست و پا بسته‌ای نشان نداده است. دو بازیکن آمریکایی دارند که میانگین امتیاز گیری آن‌ها در هر بازی غرب آسیا ۳۰ امتیاز است. در بازی اول مقابل این تیم مسابقه را خوب شروع نکردیم و دربازی دوم تمرکز تیم از دست رفت که باید برای دیدار امروز این نقاط ضعف را برطرف کنیم.

زنگنه ادامه داد: در یکسری از مسابقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که روی تمرکز تیم تاثیر گذار است و باعث نوسان در بازی می‌شود. باید برای پلی آف لیگ برتر ایران و بازی غرب آسیا مقابل نفت عراق این نوسانات را به حداقل برسانیم.

وی در خصوص بازگشت تیم بسکتبال ذوب‌آهن در دقایق پایانی مسابقات و پیروزی در آن رقابت، اظهار کرد: خوشحال هستم که می‌توانیم نتیجه مسابقات را برگردانیم، اما همیشه نمی‌توان برگشت و یکسری از بازی‌های لیگ را که واگذار کردیم همین اتفاق افتاد. نباید اجازه دهیم در مسابقات اختلاف امتیاز زیاد شود بلکه باید ریتم و روند بازی را حفظ کنیم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن در رابطه با جذب بلاز مسیچک، گفت: این بازیکن در پنجره‌های جام جهانی برای تیم ملی اسلوونی بازیکرده است، بازیکن ستاره‌ای نیست، اما بسکتبال را بلد است، یک زمانی بازیکن خارجی به لیگ ایران می‌آمد که گران، تعیین کننده و تاثیر گذار بود، اما با وضعیت دلار دیگر چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. بازیکنان خارجی که در حال حاضر به لیگ اضافه می‌شوند، تمام کننده قوی نیستند و کار اصلی را ما باید انجام دهیم.

کد خبر 654132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.