آماده‌باش شهرداری خرم‌آباد برای مقابله با سیلاب احتمالی

شهردار خرم‌آباد گفت: به دنبال هشدار سطح قرمز سامانه بارشی در استان لرستان و شدت گرفتن بارش‌ها، تمهیدات لازم برای جلوگیری از وقوع سیلاب‌های احتمالی در نظر گرفته شده است.

داریوش بارانی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آخرین تمهیدات لازم جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی از طریق اطلاع‌رسانی و هشدار سازمان آتش‌نشانی به مالکان نوار ساحلی و مناطق حاشیه‌نشین انجام شده است.

وی افزود: نصب بنر، تجهیزات مورد نیاز و استفاده از ظرفیت ماشین‌آلات از قبیل لودر، کمپرسی، بیل بکهو، بیل لاستیکی و آماده‌باش نیروهای حوزه خدمات شهری و عمرانی در دستور کار قرار دارد.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: برای مقابله با آب‌گرفتگی معابر و افزایش دبی رودخانه با استقرار ماشین‌آلات در ضلع شرقی پل صفوی، عملیات برداشت و لایروبی خرم‌رود به صورت شبانه تا قبل از شدت یافتن بارش‌ها در حال انجام است.

بارانی تاکید کرد: به دنبال هشدار سطح قرمز سامانه بارشی در استان لرستان و شدت گرفتن بارش‌ها، تمهیدات لازم برای جلوگیری از وقوع سیلاب‌های احتمالی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: از شهروندان تقاضا دارم ضمن همکاری با مجموعه مدیریت شهری از ترددهای غیرضروری در حاشیه رودخانه خرم‌رود و منطقه کرگانه تا پایان بارش‌ها خودداری کنند.

کد خبر 654124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.